شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اربعین#احمدی

با صدور پیامی عنوان شد؛

تقدیر رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین از دست اندرکاران اربعین ۱۴۰۰

تقدیر رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین از دست اندرکاران اربعین ۱۴۰۰

حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در پیامی از همه عناصر فعال و مخلص فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه، علما و وعاظ معزز، روحانیون و طلاب گرامی، ذاکران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید احمدی دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی در پیامی از فعالان عرصه اربعین ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است:

جبهه سپاس به درگاه عز الهی بر تربت پاک امیر قافله شهادت می‌ساییم که بار دیگر بر ما منت نهاد و توفیق خدمت و حضور در مراسم نورانی اربعین را ارزانی داشت و تشرف به آستانه‌ای رفیع و قدسی آل الله مفتخر ساخت. اگر چه برخی محدودیت‌ها و بی تدبیری‌ها و محرومیت‌های جمع پرشماری از مردم شریف و عزیز باعث تلخ کامی همه خدمتگزاران گردید، اما شهد شیرین گشوده شدن باب رحمت اللهی و ورود به وادی مقدس و مبارک طوی و نور، بشارت سریان فیوضات زیارت مصارع عشاق را بر کام همگان نشاند. بر این نعمت بزرگ باید شاکر حضرت حق تعالی بود. (فسبح بحمد ربک).

لازم می‌دانیم از همه عناصر فعال و مخلص فرهنگی، اصحاب هنر و رسانه، علما و وعاظ معزز، روحانیون و طلاب گرامی، ذاکران مخلص اهل بیت آل، شاعران، صاحبان و خادمان مواکب، فعالان فرهنگی و فضای مجازی، مدیران و کارکنان خدوم شبکه‌های مختلف صدا و سیما به ویژه رادیو اربعین و عزیزان سخت‌کوش در شوراها، گروه‌ها و کمیته‌های تخصصی: مراسم، فضای مجازی و رسانه، قرآن، تبلیغ و نماز، بانوان، نمایش‌های آئینی، تبلیغات محیطی، فرهنگی و آموزشی، ارتباطات بین‌الملل، همایش‌ها، شورای علمی، رصد فرهنگی و اجتماعی، نیابت شهدا، شبکه اینترنتی عبرات، سایت الاربعین، روایتگری حماسه عاشوراء کودک و نوجوان، هیئت‌های اندیشه ورز و اساتید معظم اندیشکده ها و مراکز مطالعاتی، کمیته‌های فرهنگی و آموزشی در استان‌ها، سازمانها و نهادهای همکار و عضو کمیته و ستاد فرهنگی اربعین در ایران و عراق، تولیت‌های محترم عتبه های مقدس در عراق، سفارت و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا و نجف، برادران و خواهران عزیز از مؤسسه ها، سازمانها و تشکل‌های و احزاب مقاومت خاصه سازمان بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی)، صاحبان مواکب ومردم شریف عراق، معاونت توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و همه کسانی که ماه‌ها در اعتلا و برگزاری مراسم و اجرای برنامه‌های فرهنگی اربعین ۱۴۰۰ سعی وافر و اهتمام شایسته نمودند، به خصوص از حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده معزز ولی فقیه در امور حج و زیارت تقدیر و تشکر نمائیم. از خداوند سبحان برای همه این خادمان عزیز عزت و اجر و سلامتی و توفیق استمرار این خدمت شرافتمندانه را مسئلت داریم.