شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی#همزمان#بنیاد

پیام تبریک سردار کارگر به مناسبت هفته نیروی انتظامی


پیام تبریک سردار کارگر به مناسبت هفته نیروی انتظامی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با هفته نیروی انتظامی طی پیامی به سردار حسین اشتری این هفته را تبریک گفت.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم، سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همزمان با هفته نیروی انتظامی طی پیامی به سردار حسین اشتری این هفته را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

"بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ ارزشهاست".  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
 فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهدا سلام؛
با احترام فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی، معاونین و آحاد کارکنان زحمت‌کش و همیشه در صحنه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه نیروهای انتظامی واقعیت پیدا می‌کند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل و پاسداشت خدمات فاخر و امنیت آفرین کارکنان جان برکف و همیشه در صحنه انتظامی که به تأسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

سلامتی و توفیق روزافزون حضرتعالی، همکاران شریفتان در نیروی انتظامی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

* نیروی انتظامی، نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و با کفایت و مظهر اقتدار  مردمی

همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و با کفایت و مظهر اقتدار  مردمی دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: نگاه منصفانه و واقع بینانه به کارنامه نیروی انتظامی، بیانگر افتخارات و موفقیت های تحسین برانگیز این نیرو در مواجهه با پدیده های متنوع و پیچیده مأموریتی و رویارویی هوشمندانه با حوادث و رخدادهای کشور است.

 این بیانیه می‌افزاید: امروز نیروی انتظامی، نماد پلیس مقتدر، هوشمند، توانا و باکفایت و مظهر اقتدار برخاسته از خواستگاه مردمی است که با آسیب زدایی و تقویت بنیان های داخلی و به کارگیری راهکار ها و مسیرهای نیل به پلیس تراز انقلاب اسلامی توانسته است به مهندسین نظم و انضباط، امنیت اجتماعی و استاندارد سازی ساختار، سازمان و عملکرد خود متناسب با اصول و مبانی دینی و شرعی و آموزه های انقلابی و ناشی از نیازهای نظام و میهن اسلامی همت ورزد.

این بیانیه با اشاره به حرکت مومنانه و مقتدرانه نیروی انتظامی در ارتقای قابلیت ها و توانمندی های سازمانی و مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی خود تصریح کرده است: نیروی انتظامی با تولید ترکیبی از آمادگی‌های قاطع و متراکم برای امنیت سازی و مقابله با طیف گوناگونی از تهدیدات از جمله برخورد قاطع با اشرار قاچاقچیان ، مفسدین ، قانون‌شکنان، غارتگران بیت‌المال ،آشوبگران و اخلالگران در نظم و انضباط اجتماعی و اقتصاد ملی توانسته است مایه اطمینان، آرامش و اعتماد مردم برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه گردد.

 این بیانیه در پایان با پاسداشت یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان حماسه ساز و جانبازان و ایثارگران سرافراز نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و آوردگاه‌های خطیر امنیت و خدمتگزاری در جامعه و تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان مؤمن، خدوم، متعهد و شجاع این نیرو و تجلیل از اهتمام جهادی و مصمم آنان در تحقق منویات، انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) در این عرصه‌های سترگ  تاکید کرده است: اهمیت جایگاه و نقش های نیروی انتظامی از جمله اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه در مقابله با جرایم و ناامنی‌ها در حوزه‌های مختلف، تأمین امنیت مرزی و ارتقای ظرفیت‌ها برای مقابله با جرایم فضای سایبری همراه با ایستادگی در تثبیت هنجارها و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی به ویژه نقش آفرینی های شکوهمند اخیر در عرصه مقابله با کرونا با بهره گیری از همکاری سایر نهادها و سازمان‌های هم راستا، بیانگر بخشی از ظرفیت ها و توانمندی‌هایی است که در کنار برخورداری از سرمایه ارزشمند نیروی انسانی فکور، خردمند، شجاع و مردمی و فرماندهی ومدیریت هوشیار، قاطع و ملتزم به ارزش ها و مبانی دینی و شرعی، نوید بخش ظهور نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی و افق‌های بلند پیشروی در سپهر ایران اسلامی است.

انتهای پیام/