شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ال نود#محدوده

تصادف شدید ال نود و پراید در اثر سرعت زیاد

تصادف شدید ال نود و پراید در اثر سرعت زیاد

علی همه خانی از برخورد شدید سواری ال نود با پراید در بزرگراه بابایی به شرق و واژگون شدن هر دو وسیله به علت این حادثه در فضای سبز این محدوده خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: مقارن ساعت ۱۳:۰۴ ظهر دیروز در محدوده بابایی به شرق بعد از هنگام تصادفی شدید بین یک دستگاه سواری ال نود با پراید به وقوع پیوست که باعث ترافیک لحظه‌ای در این محدوده گردید.

همه خانی گفت: شدت این حادثه به حدی بود که پس از این برخورد سواری ال نود پراید را با خود به داخل فضای سبز کشاند و هر دو وسیله واژگون شدند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۵ پلیس راهور بلافاصله در صحنه حضور یافتند و به بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول گردیدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت و تیم‌های اورژانس رانندگان این دو وسیله را در محل مورد درمان سراپایی قرار دادند.

همه خانی ضمن بیان اینکه دلیل پلیس برای برخورد با تخلفات سرعت و سبقت بی دلیل نیست از رانندگان خواست حین حرکت با سرعت مقرره تردد نمایند و از سبقت‌های غیر مجاز و بی دلیل جدا خودداری کرده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.