شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجمع تشخیص#نیروهای مسلح
گفت‌وگو|

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: باید به نیرو‌های نظامی و امنیتی خداقوت گفت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نیروهای مسلح و امنیتی در راستای استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور اقدام بسیار خوبی را انجام دادند و باید به این پاسداران امنیت کشور خداقوت گفت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به بخشی از بیانات گفت: مقام معظم رهبری، اشرافیت کامل به مسائل مختلف به ویژه امنیتی دارند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: نیرو‌های مسلح امروز در قله اقتدار قرار دارند و برای کشور امنیت‌ساز هستند، از طرفی هم حتی قوه قضائیه نیز در ایجاد امنیت به ویژه در داخل کشور نقشی مهم ایفا می‌کند.

مصباحی مقدم افزود: نیرو‌های مسلح و امنیتی در راستای استمرار امنیت پایدار حاکم بر کشور اقدام بسیار خوبی را انجام دادند و باید به این پاسداران امنیت کشور خداقوت گفت.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح در اوج قدرت و اقدار پاسدار امنیت کاملاً ایرانی حاکم بر کشور هستند و در این راستا از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کنند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران امنیت پایدار ممتازی در غرب آسیا دارد، اضافه کرد: این امنیت پایدار حاکم بر کشور ساختاری بی‌نظیر دارد و این تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح قابل ستایش است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه امنیت پایدار حاکم بر کشور درون‌زاست و از داخل جوشیده است، اظهار داشت: برخورداری از محصولات دفاعی کاملاً ایرانی، وجود نیرو‌های انقلابی و ولایت‌مدار این امنیت را در آسمان و مرز‌های جمهوری اسلامی ایران ترسیم کرده است و برخلاف برخی کشور‌ها عاریه‌ای نیست و در این رابطه وابستگی به بیگانه نداریم.

 

انتهای پیام/