شهر خبر

تاثیر تکنولوژی بر میلیاردر شدن آشپز مشهور !

حتما شما نیز ویدئو‌های نصرت سرآشپز را در شبکه‌های اجتماعی دیده اید، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که او چطور پیشرفت کرد.

به گزارش منیبان،حتما شما نیز ویدئو‌های نصرت سرآشپز را در شبکه‌های اجتماعی دیده اید، اما شاید برایتان جالب باشد بدانید که او چطور پیشرفت کرد.

تا سال ۲۰۱۷، نصرت گوکجه ۳۸ ساله، فقط یک قصاب بود که در کنارش سرآشپز نیز شده بود و در خاورمیانه به خاطر رستوران‌های خوبش معروف شده بود، اما بزرگترین تغییر در زندگی او را اینترنت شکل داد.

 

نصرت اکنون بیش از ۳۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و هزاران دلار برای عکس‌ها و فیلم‌های خود، چه روی صفحه نمایش، چه در جلوی دوربین، چه در مقابل مشتریان در رستوران، کسب می‌کند. او از ابزار‌های تکنولوژیک مدرن برای دستیابی به شهرت زیاد و سپس سود‌های مالی بزرگی استفاده کرد و از پسر یک معدنچی فقیر به یک میلیونر تبدیل شد.

نصرت گوکجه معروف به "آشپز نمک"، در رستوران لوکس خود در لندن، در یک دسته سلطنتی حرکت می‌کند که دو عکاس در کنار او هستند و چند نفر که وظیفه آن‌ها حمل یک کاسه نمک و انواع ادویه است آن‌ها را همراهی می‌کنند تا آشپز از آنها در وعده‌های غذا استفاده کند.

مشتریان نصرت همگی معروف هستند

از مشتریان او می‌توان به دیوید بکهام ستاره انگلیسی، لیونل مسی آرژانتینی، کانر مک گرگور بوکسور مشهور، جیسون استاتهام بازیگر و لئوناردو دی کاپریو ستاره تایتانیک اشاره کرد که گفته اند بهترین گوشت زندگی خود را در رستوران او خورده اند.

نصرت از یک عینک آفتابی ظریف با لبه‌های طلایی استفاده می‌کند و شبیه جانی دپ است و اگرچه اصرار دارد که او ستاره سینما نیست، اما تأیید می‌کند که رهگذران در خیابان از او می‌خواهند تا با او عکس بگیرند. جالب است بدانید که او از عکس گرفتن با هیچکس دریغ نمی‌کند.

نصرت گوکجه به لطف طبیعت نمایشی خود امروز به عنوان "پادشاه گوشت" و "جذاب‌ترین قصاب جهان" شناخته شد، اگرچه او تأیید می‌کند که رقابت برای عنوان آخر شدید نبود!

رستوران تازه راه اندازی شده نصرت در لندن غذا‌ها را با قیمت‌های گزافی به فروش می‌رساند که گرانترین آن گوشت با روکش طلا است. این رستوران گوشت کبابی (استیک) را همراه با طلای ۲۴ عیار، به قیمت ۱۰۰۰ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این رستوران جشنواره‌ای از انواع مختلف گوشت و روش‌های پخت را ارائه می‌دهد، از جمله گوشتی که دور چنگالی پیچیده شده و مانند اسپاگتی خورده می‌شود و همچنین برش‌هایی که کنار میز مشتری و جلوی چشمان او پخته شده و روی آن یک لایه کره داغ ریخته می‌شود.

نکته عجیب این است که با اینکه این رستوران پس از تأخیر در افتتاح به دلیل شیوع ویروس کرونا چند روز است که باز شده است، اما تقاضای زیادی دارد و میز‌های آن رزرو می‌شود.

راز موفقیت نصرت گوکجه

راز موفقیت او در این واقعیت خلاصه می‌شود که او به کار خود اهمیت می‌دهد و ۲۰ ساعت در روز کار می‌کند. همچنین علاوه بر آن مخلوط‌های جادویی مخفی و مخلوط ویژه گوشتی او نیز منحصر به فرد است.

وبگردی