شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

شهریار مغانلو ناکام بزرگ دیدار با پرسپولیس ؛ کوه به کوه نمی رسد شهریار به پرسپولیس رسید

رویارویی شهریار و پرسپولیس زودتر از انتظار

شهریار مغانلو خطاب به هواداران پرسپولیس : ناجوانمردانه قضاوت شدم اما سکوت کردم

شهریار مغانلو در سکوت ورزشگاه آزادی برای اولین مرتبه با پیراهن سپاهان مقابل تیم سابقش بازی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتقال شهریار مغانلو آنطور که ادعا می‌شود، هیچ ربطی به مسائل مالی نداشته و سپاهانی‌ها آن را معامله‌ای با باشگاه سانتارکلارای پرتغال عنوان می‌کنند که در ازای جذب محمد محبی جوان مستعد‌شان، شهریار مغانلو را به صورت رایگان به خدمت گرفته‌اند.

با این حال هر چقدر هم که دوران حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس کم بوده باشد و خودش در این انتقال نقش ویژه‌ای ایفا نکرده باشد، باز هم جابجایی میان این دو باشگاه تهرانی و اصفهانی با توجه به حواشی‌ای که طی سال‌های اخیر میانشان در جریان بوده است، با حرف و حدیث زیادی همراه است و بازیکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

شهریار مغانلو پس از چند هفته تمرین با سپاهان زودتر از چیزی که شاید خودش هم متصور بود، مقابل تیم سابق بازی کرد و البته در فصل پیش رو دو مصافِ تعیین کننده پیش روی شهریار و پرسپولیس خواهد بود؛ جایی که او دیگر اینقدر با سکوت فرصت بازی پیدا نخواهد کرد و بیشتر از امروز حضورش در مقابل سرخپوشان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس و سپاهان طبق قرعه کشی سازمان لیگ باید در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم بروند و به نظر می‌‎رسد با توجه به فشردگی‌ای که فوتبال ایران در سال منتهی به جام جهانی تجربه می‌کند، برای دیدن این مسابقه حساس باید حداقل تا روزهای پایانی دی ماه و بهمن ماه صبر کنیم.

 

شهریار مغانلو پس از چند هفته تمرین با سپاهان زودتر از چیزی که شاید خودش هم متصور بود، مقابل تیم سابق بازی کرد و البته در فصل پیش رو ...

پرسپولیس در این مسابقه تدارکاتی که برگزاری آن به دلیل تعطیل بودن لیگ پیش از مصاف برابر الهلال بسیار پراهمیت بود، موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ برنده بازی لقب بگیرد.