به گزارش برنا؛ به مناسبت نزدیک شدن به آغاز دوباره لیگ برتر نگاهی می‌اندازیم به شرایط فنی تیم‌های لیگ برتری، فعالیت آن‌ها در بازار نقل و انتقالات و آن چه از این تیم‌ها باید انتظار داشته باشیم.

قهرمان جام حذفی فصل گذشته از زمان کسب جام هر روز ضعیف و ضعیف‌تر شده است. فولاد ابتدا مدیر و سپس سرمربی خود را از دست داد و در ادامه هم چند بازیکن خود مانند نیک نفس و احمدزاده. مسیر آن‌ها تا انتهای فصل قبل البته درست بود و در 2 فصل اخیر رتبه‌های قابل قبولی کسب کرده‌اند اما حالا یک تفکر تازه در این تیم حضور پیدا کرده و قطعا برای جا افتادن آن زمان نیاز است.

فولادی‌ها امکانات خوبی دارند و خیال سرمربی آن‌ها از آکادمی و زمین تمرین راحت است اما با توجه به جدایی چند بازیکن کلیدی باید گفت فاصله‌شان با تیم‌های صدر جدول اندکی افزایش یافته است. حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان در فصل گذشته چندان دلچسب نبود و امسال با تجربه بیشتری در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

فولادی‌ها در فصل نقل و انتقالات فروزان، ‌آغاسی، ‌نیک نفس، ‌ابراهیمی و فرشاد احمدزاده را از دست داده‌اند.

سرمربی: عبدالله ویسی

ویسی یکی از 7 مربی ایرانی فاتح لیگ برتر است اما پس از قهرمانی‌اش در لیگ برتر فقط ناکامی بدست آورده است. او با فضای فوتبال خوزستان آشنا است اما باید دید فصل آینده ویسی قهرمان را روی نیمکت خواهیم دید یا ویسی ناکام.

ستاره احتمالی: پاتوسی

یکی از بهترین بازیکنان فولاد احمدزاده بود که از این تیم جدا شد. شیمبا هم دیگر بازیکن موفق تیم بود که استقلال را خواهان خود می‌دید اما ستاره فولادی‌ها را باید پاتوسی دانست. با آن ضربات شروع ایستگاهی مرگ‌بار و هوش فوق‌العاده.

پیش‌بینی: فولاد با بضاعتش در نیمه بالای جدول قرار می‌گیرد. کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای آن‌ها شاهکار خواهد بود و حضور در نیمه دوم جدول یک ناکامی مطلق.

انتهای پیام/ 3