شهر خبر

رئیسی: جریان تحول‌خواهی در شرایط عادی اتفاق نمی‌افتد | فائق آمدن بر مشکلات مرد میدان می‌خواهد

رئیس‌جمهور در شورای اداری استان بوشهر با تاکید براینکه جریان تحول‌خواهی در شرایط عادی اتفاق نمی‌افتد، گفت: فائق آمدن بر مشکلات مرد میدان می‌خواهد.

رئیسی: جریان تحول‌خواهی در شرایط عادی اتفاق نمی‌افتد | فائق آمدن بر مشکلات مرد میدان می‌خواهد

 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: نباید در تابستان گذشته به مشکل برق برمی‌خوردیم و به اندازه نیاز باید برق داشته باشیم. تامین هزار مگاوات برق از نیروگاه اتمی بوشهر مطلوب نیست‌، به‌زودی کار چند برابر کردن تولید برق از این نیروگاه آغاز می‌شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در صنایعی که تحریم بودیم به علت داشتن انگیزه تحولی و داشتن سازمان کار مناسب، موفقیت‌های بیشتری کسب کردیم، افزود: نظام اداری امروزه بیش از آن‌که به حل کارها کمک کند، به‌نوعی امورات مردم را پیچیده‌تر می‌کند. ضرورت دارد که در بستر گام دوم انقلاب کاری متفاوت و تحولی را آغاز و باید از این وضعیت موجود با قدرت و با روحیه جهادی‌، بسیجی و کار و تلاش بیشتر عبور کنیم.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مهمترین نقش در ایجاد تغییر و تحول از آنِ یک مدیر تحول‌خواه است، ادامه داد: با نگاه "ما می توانیم" و "شناخت" می‌توان کارهای بزرگی انجام داد. شخصیت‌های برجسته نظام ما تحول‌خواه بوده‌اند.

رئیس‌جمهور همچنین در این نشست استاندار بوشهر را موظف کرد تا 10 روز آینده وضعیت ته‌لنجی (ملوانی) را تعیین تکلیف کند.

 

منبع: تسنیم