شهر خبر

واکنش خاص سردار آزمون به پیروزی تیم ملی مقابل امارات + سند

استوری سردار آزمون درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات ؛ بازی سختی بود

اخراج مهدی طارمی و سردار آزمون

تیم ملی ایران در حالی امارات را شکست داد که همانند بازی با عراق چندان عملکرد خوبی به نمایش نگذاشت و حالا و پس از این دیدار سردار آزمون با انتشار یک استوری از سخت بودن بازی امارات خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون پس از کسب پیروزی‌های سرنوشت‌ساز با تیم ملی با انتشار استورهایی از آسان بودن بازی حرف می‌زد، اما در بازی با امارات چنین دیدگاهی ندارد.

پس از پیروزی برابر عراق در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی و همینطور دیدار برابر بحرین که تساوی در هر یک از این دو مسابقه می‌توانست حکم به حذف تیم ملی فوتبال ایران از ادامه مسیر مقدماتی جام جهانی بدهد، سردار آزمون با انتشار استوری‌هایی از آسان بودن مسابقه حرف زده بود و پس از پیروزی سه بر صفر مقابل عراق هم بار دیگر استوری مشابهی منتشر کرد.

آزمون اما سومین دیدار تیم ملی را آسان توصیف نمی‌کند و پس از اینکه شب گذشته با انتشار یک استوری، ضمن تبریک به مردم ایران از آنها بابت هدر رفتن پنالتی عذرخواهی کرد، حالا استوری دیگری منتشر کرده و مانند مهدی طارمی که شب گذشته از سخت بودن بازی حرف زده بود، تاکید داشته که دیدار برابر امارات به هیچ وجه دیدار ساده‌ای برای او و سایر بازیکنان نبوده است.

استوری سردار آزمون درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات ؛ بازی سختی بود