شهر خبر

چگونگی اخذ رای از نیروهای مسلح در استان کربلای معلی/ اختصاصی


چگونگی اخذ رای از نیروهای مسلح در استان کربلای معلی/ اختصاصی

مسئول رسانه و ارتباطات مردمی دفتر انتخابات استان کربلای معلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به تشریخ چگونگی اخذ رای از گروه‌های خاص بخصوص نیروهای مسلح عراق در این استان پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم از بغداد، رای‌گیری از گروههای ویژه (نیروهای امنیتی، آوارگان و زندانیان) برای انتخابات پارلمانی عراق امروز جمعه یعنی دو روز پیش از انتخابات سراسری در این کشور انجام شد.

رزاق الاسدی، مسئول رسانه‌ای و ارتباطات مردمی دفتر انتخابات استان کربلای معلی در گفتگو با خبرنگار تسنیم درباره شرایط برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در این استان گفت: از اولین ساعات صبح امروز جمعه و از ساعت 7 صبح به وقت محلی، درهای تمام مراکز اخذ رای از افراد خاص(نیروهای مسلح ...) در  استان کربلا گشوده شد تا افراد خاص یعنی نیروهای ارتش و پلیس با حضور در این مراکز، رای خود را به صندوق ها بیندازند.

 

 

وی افزود‌: در استان کربلای معلی، 16 مرکز ویژه اخذ رای از نیروهای ارتش و پلیس و یک مرکز هم برای اخذ رای از آوارگان دایر شده است و رای دهندگان، با حضور در 61 حوزه اخذ رای، رای خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

الاسدی خاطر نشان کرد: همانطور که دیدید از ساعات اولیه صبح امروز شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس راهی حوزه‌های اخذ رای شدند و صف‌های طولانی در این حوزه‌ها تشکیل شده است.

وی درباره مسئله حفظ امنیت مراکز رای‌گیری هم به تسنیم گفت: شاهد برقراری نظم و سازماندهی گسترده از سوی دستگاه های امنیتی هستیم. امنیت این مراکز با حضور گسترده نیروهای امنیتی تامین شده است و این نشان دهنده عزم و تمایل نیروهای امنیتی برای حفظ امنیت رای‌دهندگان است.


انتهای پیام/