شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#طارمی#اینستاگرام#حاج صفی

شوخی عجیب طارمی با حاج صفی در اینستاگرام : تو از سه گلر تیم ملی بهتری! + عکس

مهدی طارمی خطاب به احسان حاج صفی : در بازی با کره جنوبی درون دروازه باش!

شوخی های جالب بازیکنان تیم ملی

ستاره های تیم ملی پس از پیروزی شیرین برابر امارات شوخی های جالبی با هم در اینستاگرام انجام می دهند و از روحیه بالایی برخوردارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره گلزن تیم ملی فوتبال ایران در مصاف با تیم ملی امارات، در صفحه اینستاگرامی خود واکنش جالبی به پیام احسان حاج‌ صفی داشت و او را با دروازه‌بان‌های تیم ملی مقایسه کرد.

به گزارش پارس فوتبال، سه پیروزی متوالی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و ۱۰ پیروزی پیاپی برای تیم ملی در بازی‌های گذشته، باعث شده تا به لحاظ روحی-روانی شرایط اردوی ملی در بهترین وضعیت ممکن باشد و به لحاظ فنی هم شاگردان اسکوچیچ در اوج آمادگی به سر ببرند و حالا آن‌ها چشم انتظار تقابل با کره هستند تا با شکست دادن این حریف سنتی، یک گام بلند به سوی صعود به جام جهانی برداشته باشند.

روحیه بالای ملی‌پوشان در اردو باعث شد تا شب گذشته شوخی‌های اینستاگرامی جالبی میان شاگردان دراگان رخ بدهد؛ یکی از جالب‌ترین آن‌ها بدون‌شک کری‌خوانی احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی و مهدی طارمی گلزن ایران مقابل امارات بود.

چرا که حاج‌صفی در واکنش به گلزنی طارمی مقابل امارات، ویدئویی از تمرینات تیم ملی منتشر کرد که در آن کاپیتان تیم ملی درون دروازه ایستاده و ضربه مهدی طارمی را مهار می‌کند؛ احسان حاج‌صفی درباره این صحنه این‌چنین خطاب به طارمی نوشته است که:

داداش تو شاید بتونی به دروازه‌بان‌های تیم ملی گل بزنی ولی به من نمیتونی گل بزنی (باخنده).

استوری که با واکنش مهدی طارمی همراه شد و او با کنایه به سه دروازه تیم ملی ایران (علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده) پاسخ حاج‌صفی را به شکل جالب‌توجهی داد و نوشت:

داداش شما بازی با کره جنوبی تو دروازه وایسا بهتر از این ۳ تا هستی (باخنده).

شوخی های جالب بازیکنان تیم ملی