شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#جدید

چینی: آجورلو با کسی شوخی ندارد، مجیدی باید نتیجه بگیرد


چینی: آجورلو با کسی شوخی ندارد، مجیدی باید نتیجه بگیرد

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است با حمایت مدیرعامل جدید این باشگاه از سرمربی آبی‌پوشان، او در لیگ بیست‌ویکم کار دشواری خواهد داشت.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال اظهار داشت: انتخاب آجورلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه، تصمیمی بسیار خوبی از طرف وزارت ورزش و جوانان بود. من پنج سال در پیام مقاومت و تیم ملی ارتش‌ها، شاگرد او بوده‌ام و از آجورلو شناخت کافی دارم. وی مدیر کاربلدی است که از تمام ظرفیت‌هایش استفاده می‌کند. دیدید که آجورلو بعد از حضور در استقلال، تیم را با چند حرکت به آرامش رساند و قرارداد فرهاد مجیدی را هم تمدید کرد تا کادر فنی، با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد.

وی ادامه داد: همه دیدند که در زمان مدیریت قبلی، چه مشکلاتی وجود داشت و مددی و همکارانش، چه چالش‌هایی ایجاد کردند. کار فریادشیران هم فقط عکس گرفتن و مصاحبه کردن بود و او هیچ بازدهی مثبتی نداشت. آجورلو اما اقداماتش را برای بهبود شرایط استقلال آغاز کرده و افرادی را به کار گرفته است که بتوانند به باشگاه کمک کنند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مجیدی در فصل آینده کار سختی خواهد داشت، عنوان کرد: آجورلو قرارداد سرمربی استقلال را تمدید کرد و به دنبال حل سایر مشکلات است. با این شرایط کار مجیدی سخت خواهد شد و همه می‌دانند که بازیکنان استقلال با نظر او جذب شده‌اند. هواداران هم چیزی جز قهرمانی از این تیم نمی‌خواهند. به نظرم مجیدی باید نتیجه بگیرد، چرا که آجورلو با کسی شوخی ندارد.

چینی با تمجید از شرایط فعلی استقلال تصریح کرد: ما همچنان از مجیدی حمایت می‌کنیم و فکر می‌کنم استقلال می‌تواند در فصل آینده، مدعی اصلی قهرمانی باشد، چون بازیکنان خوب و باکیفیتی در این تیم حضور دارند.

انتهای پیام/