شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#هنرمندان#پاییز

به کارگردانی بهمن عباس‌پور؛

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان به صحنه می‌رود

«هفتاد و شش دو صفر» در خانه هنرمندان به صحنه می‌رود

«هفتاد و شش دو صفر» پرفورمنسی به طراحی، کارگردانی و اجرای بهمن عباس‌پور از ۲۰ تا ۲۳ مهر ماه در گالری پاییز خانه‌ هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، «هفتاد و شش دو صفر» هر روز از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۰:۰۰ به مدت ۴ ساعت بی‌وقفه در جریان است. مخاطبان محدودیتی برای زمان ورود، خروج و تماشای این اجرا نخواهند داشت و بازدید از این نمایش برای عموم، آزاد و رایگان است.

اجرای «هفتاد و شش دو صفر» به کوشش بهمن عباسپور به عنوان طراح، کارگردان و اجراگر و دکتر شهرام گیل‌آبادی (مشاور کارگردان)، نوید شکروی (طراح صحنه و نور)، مهدی گودرزی (طراح ویدئو و صدا)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه)، آرزو آزادپور (عکاس و مدیر امور بین‌الملل)، سحر نزهت‌سرشت (گرافیست) و امیر تاروردی (مسئول فنی) پدید آمده است.

در توضیحات این اثر نمایشی آمده است: «نقل قولی از «هلن گرمیون» به عنوان استیتمنت این اجرا، برگزیده شده است؛ آنجا که می‌گوید: «من همیشه گفت‌وگو های خیالی خلق می‌کنم تا آنچه در ذهنم می‌گذرد را به زبان بیاورم. این گفت‌وگو های خیالی تسلی‌ام می‌دهند…»

«هفتاد و شش دو صفر» ۲۰ مهر تا ۲۳ مهر ماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اجرا خواهد شد.