شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لرستان#مسلمانان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

ربیع‌الاول حبل‌المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است

ربیع‌الاول حبل‌المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ربیع‌الاول حبل‌المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پیامی با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول آورده است: ربیع‌الاول حبل‌المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است که با میلاد مسعود حضرت پیامبر اکرم(ص) موجبات تقویت ایمان و معرفت هر چه بیشتر با آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را فراهم می‌آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی حلول ماه مبارک ربیع‌الاول از عزاداران حسینی و هیئات مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) در دو ماه محرم و صفر با رعایت اصول بهداشتی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ماه ربیع‌الاول، بهار ماه‌ها و ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران نبوت و امامت است.

ربیع‌الاول حبل‌المتین همبستگی و وحدت مسلمانان است که با میلاد مسعود حضرت پیامبر اکرم(ص) موجبات تقویت ایمان و معرفت هر چه بیشتر با آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را فراهم می‌آورد.

حلول ماه پر فضیلت ربیع‌الاول و مناسبت‌های فرخنده پیش‌رو را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران به‌ویژه مردم متدین و ولایتمدار استان لرستان تبریک و تهنیت می‌گویم.

اینک با پایان یافتن دو ماه محرم و صفر؛ ضمن قدردانی از حضور ارزشمند آحاد مختلف مردم استان لرستان به‌ویژه سخنرانان، وعاظ، هیئت‌های مذهبی و مسئولان آنها، مداحان و ذاکرین اهل‌بیت(ع) و اصحاب رسانه، همه سازمان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی دولتی و غیردولتی، جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی، بسیج مستضعفین، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی و امنیتی و خیرین و تشکل‌های مردمی که در شهر و روستا، در مساجد و موکب‌ها در برپایی مجالس عزاداری حضرت امام حسین(ع) و دیگر مناسبت‌های پر اندوه این دو ماه با شکوه و عظمت و با حفظ اصول بهداشتی و کمک‌های مؤمنانه و احسان و همدلی مشارکت نمودند تقدیر و تشکر می‌نمایم.قطعا مشارکت‌کنندگان مشمول دعای زاکیه حضرت صاحب‌الامر خواهند بود.

اینک لازم است ذخیره‌های معنوی به دست آمده از این دو ماه را در بقیه ایام حفظ کنیم و با تلاش و مجاهدت بیشتر در انجام وظایف فردی و اجتماعی همراه با وحدت و دوری از تفرقه و اختلاف با توان و سرعت بیشتر به سوی قله‌های ارتقاء فرهنگی و پیشرفت اقتصادی حرکت کنیم.

در پایان از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و کارکنان بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و مراکز بهداشت و بسیج مستضعفین و همه گروه‌هایی که در طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا و در تسریع واکسیناسیون در استان لرستان مشارکت می‌کنند تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از خداوند بزرگ برای ملت ایران اسلامی توفیقات روزافزون و عزت و سربلندی در سایه آموزه‌های خاندان عصمت و طهارت(ع) و پیامبر عظیم‌الشأن(ص) درخواست می‌نمایم.»

انتهای پیام