شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#وزارت#وزارت دفاع

تدارک تروریست‌های جبهه النصره برای انجام حملات شیمیایی در حومه ادلب

تدارک تروریست‌های جبهه النصره برای انجام حملات شیمیایی در حومه ادلب
تصویر آرشیوی است

وزارت دفاع روسیه از تدارک تروریست‌های "جبهه النصره" برای انجام حملات شیمیایی با همکاری "کلاه سفیدها" در مناطقی در حومه ادلب خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، فادیم کولیت، نایب رئیس مرکز آشتی روسیه در پایگاه حمیمیم سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه فاش کرد که تروریست‌های جبهه النصره در استان ادلب سوریه درحال تدارک برای انجام حملات شیمیایی در شهرک‌های "کنصفره" و "قدوره" در حومه ادلب با همکاری "کلاه‌ سفیدها" و متهم کردن ارتش سوریه به انجام این حملات هستند.

وی در این باره گفت: اطلاعاتی از منابع موثق به دست آمده است که این تروریست‌ها درصدد تهیه یک ویدئو از جریان حمله هستند تا از آن برای متهم کردن ارتش سوریه به استفاده از مواد سمی علیه غیرنظامیان استفاده کنند.

وزارت دفاع روسیه بارها در این خصوص تاکید کرده است که سازمان‌های تروریستی، آزمایشگاه‌هایی برای تهیه و آماده سازی مواد سمی در استان ادلب دارند که متخصصان و کارشناسان آموزش دیده در اروپا آن را اداره می‌کنند. این تروریست‌ها به دنبال انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری هستند و سعی دارند دولت سوریه را به انجام این اقدامات متهم کنند.

انتهای پیام