شهر خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد:

دلایل پیروزی تیم ملی برابر امارات/ شاهکار ایران با بردن کره‌جنوبی

دلایل پیروزی تیم ملی برابر امارات/ شاهکار ایران با بردن کره‌جنوبی

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دهمین برد تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ گفت: بازیکنان تیم ملی همه بی‌ادعا هستند و با رهبری یک مربی بی‌حاشیه توانسته‌اند موفقیت خوبی را رقم بزنند.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برد یک بر صفر تیم ملی ایران گفت: به نظرم تیم ملی ایران در مسیر بسیار خوبی قرار گرفته است. تیمی بی ادعا که بیشترین تلاش تیمی را دارد.

وی ادامه داد: هیچ‌گونه ادعایی در چهره بازیکنان وجود ندارد. تمام تیم احساس مسئولیت می‌کنند تا به گل برسند و از گلی که می‌زنند دفاع کنند.

دلایل پیروزی تیم ملی برابر امارات/ شاهکار ایران با بردن کره‌جنوبی

کارشناس فوتبال ایران درباره تصحیح تصمیم داور توسط VAR که به سود تیم‌ملی شد و مانع از اخراج شجاع خلیل زاده شد ادامه داد: موضوع داور ویدئویی با روح فوتبال کمی متضاد بود اما واقعیت این است که فوتبال بر اساس قوانین پیش می‌رود و باید به آنها احترام گذاشت. یادمان نرود شاید همین اتفاق به ضرر تیم ملی هم می‌شد و باید رفتار حرفه ای از سوی بازیکنان و مربیان می‌دیدیم.

کلانی درباره رکورد تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ که ۱۰ برد متوالی کسب کرده است تاکید کرد: واقعا باید از این شرایط لذت برد. او بدون ادعا کار کرد و نشان داد می‌توان بدون حاشیه برای غرور ملی ایران تلاش کرد. این روزها به این فکر می‌کنم کاش زودتر می‌آمد و جای یک خارجی دیگر را که بی‌ادبانه رفتار می‌کرد می‌گرفت.

او درباره عملکرد فنی تیم ملی ایران تصریح کرد: تغییرات تاکتیکی تیم ملی از زمان حضور اسکوچیچ مشخص است. قطعا این شناخت با گذشت زمان بیشتر و بیشتر می‌شود. ترکیب تیم ملی مشخص شده و این به هماهنگی کمک می‌کند.

کلانی در خصوص بازی با کره جنوبی تاکید کرد: شاهکار تیم ملی ایران با برد احتمالی مقابل کره کامل می‌شود اگر بتوانیم این تیم را در تهران شکست دهیم بیشتر از نصف راه صعود را طی کردیم.