شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#برزیل#آرژانتین

توقف آرژانتین و ادامه روند پیروزی‌های برزیل

دو تیم آرژانتین و برزیل شب گذشته دیدارهایشان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار کردند.

در ادامه رفابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز دو بازی برگزار شد و آرژانتین در خانه پاراگوئه با تساوی 0-0 متوقف شد اما برزیل توانست در خانه ونزوئلا به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

لیونل مسی و یارانش در این بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت‌های زیادی را نیز روی دروازه حریف خلق کردند اما دفاع همه جانبه تیم میزبان باعث شد که شاگردان لیونل اسکالونی موفق به باز کردن دروازه آنها نشده و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دهند.

 

 

-

 

آرژانتین در این بازی 69 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت، هشت شوت در چارچوب دروازه حریف زد و شش ضربه کرنر نیز به روی دروازه آنها ارسال کرد اما هیچ یک از آنها منجر به باز شدن این دروازه نشد.

 

 

در دیگر دیدار این منطقه نیز برزیل در زمین ونزوئلا به مصاف این تیم رفت. تیم میزبان موفق شد با گل زودهنگام اریک رامیرز در دقیقه 11 از حریف پیش بیفتد. شاگردان تیته در طول بازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این گل خورده را جبران کنند اما به در بسته خوردند.

 

 

در نهایت پس از گذشت یک ساعت از برتری ونزوئلا در این بازی بود که مارکینیوش موفق شد روی پاس رافینیا دروازه حریف را باز کرده و بازی را به تساوی 1-1 بکشاند. این گل شرایط را برای برزیل بهبود بخشید و 14 دقیقه بعد روی پنالتی که داور به سود آنها اعلام کرده بود گابریل باربوسا موفق شد دروازه حریف را باز کرده و برزیل را پیش بیاندازد.

 

 

در نهایت آنتونی موفق شد در دقیقه 95 و باز هم روی پاس رافینیا گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا برزیل بازگشتی قدرتمندانه به این بازی داشته باشد و از ثبت اولین شکستش در مقابل ونزوئلا فرار کند.

 

شاگردان تیته با این نتیجه موفق شدند روند پیروزی‌های خود در این مسابقات را ادامه داده و با 9 پیروزی از 9 بازی و کسب 27 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرند. آرژانتین نیز با 19 امتیاز از 9 بازی در رده دوم گروه آمریکای جنوبی جای دارد.