شهر خبر
گفت‌وگو|

توزیع اقلام لوازم‌التحریر در مناطق حاشیه‌ای استان البرز از سوی یک گروه جهادی

مسئول گروه جهادی شهدای لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدای (ع) کرج از توزیع سه مرحله کمک مؤمنانه در قالب ۵۰۰ بسته اقلام لوازم‌التحریر در آغاز سل تحصیلی در مدارس و مؤسسات خیریه حاشیه استان البرز خبر داد.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات گروه جهادی شهدای لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدای (ع) کرج، گفت: سه مرحله کمک مؤمنانه در قالب توزیع ۵۰۰ بسته اقلام لوازم‌التحریر در آغاز سل تحصیلی در مدارس و مؤسسات خیریه حاشیه استان البرز انجام‌شده است.
 
مسئول گروه جهادی شهدای لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدای (ع) کرج افزود: بخش عمده‌ای از این اقلام، توسط خیرین این گروه جهادی تأمین و در اختیار نیازمندان قرارگرفته است.
 
جهانگیری تأمین دارو‌های کمیاب برای نیازمندان، تأمین نیاز خانواده‌های نیازمند به اعضای بدن مصنوعی، از طریق هماهنگی با هلال‌احمر را یکی دیگر از اقدامات گروه جهادی شهدای لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدای (ع) کرج برشمرد و اضافه کرد: این اقلام نیز به دست نیازمندان رسیده است.
 
مسئول گروه جهادی شهدای لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدای (ع) کرج تأکید کرد: یکی دیگر اقدامات ما در ماه‌های گذشته توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان بود که یکی از برنامه‌های واحد ما در این گروه جهادی است.
 

 

انتهای پیام/