شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن

عبدالملک الحوثی:

بیگانگان با توطئه چینی درصدد ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هستند

بیگانگان با توطئه چینی درصدد ایجاد تفرقه در صفوف امت اسلامی هستند

رهبر جنبش «أنصارالله» یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تأکید کرد: بیگانگان علیه امت اسلامی توطئه می‌کنند و به دنبال ایجاد تفرقه در صفوف این امت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن امروز پنجشنبه در سخنانی تأکید کرد: ما امروز خود را برای انجام فعالیت‌های مربوط به مناسبت ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) آماده می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، رهبر جنبش أنصارالله یمن افزود: اینکه فعالیت‌های مربوط به گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) زود شروع می‌شود، یک نکته مثبت است. ملت یمن با توجه به برخورداری از هویت ایمانی همواره به مناسبت‌های دینی توجه ویژه داشته است.

عبدالملک الحوثی افزود: گرامیداشت مناسبت‌های دینی در حقیقت خنثی کننده تحرکات دشمنان جهان اسلام است. تجربه نشان داده است که گرامیداشت این مناسبت‌ها، تأثیرات مبارکی به دنبال داشته است. طبیعی است که جریان وهابیت برای کمرنگ کردن مناسبت‌های دینی تلاش کند.

الحوثی ادامه داد: ملت یمن با بینش عمیقی که دارد به مناسبت‌های دینی اهمیت می‌دهد. اهمیت بهره مندی از مناسبت‌های دینی در زندگی انسان بسیار مهم است. بزرگداشت مناسبت‌های دینی این اراده و انگیزه را به جهان اسلام می‌دهد تا با چالش‌ها مقابله کند.

وی در ادامه سخنان خود نیز تصریح کرد: واقعیت این است که دشمنان جهان اسلام هم اکنون تمام توان خود را بر روی ایجاد تفرقه و جدایی در میان امت اسلامی متمرکز ساخته است. نباید از این توطئه غافل شد.