شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیبی#دولت#سرمایه گذاری#قطر#سرمایه‌گذاری

گفت‌وگوی «الدبیبه» و «شیخ تمیم» درباره سرمایه گذاری و تحولات سیاسی لیبی

گفت‌وگوی «الدبیبه» و «شیخ تمیم» درباره سرمایه گذاری و تحولات سیاسی لیبی

نخست‌وزیر دولت وحدت ملی لیبی امروز با امیر قطر در دوحه دیدار کرده و پرونده سرمایه‌گذاری و تحولات سیاسی لیبی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارم نیوز، «عبدالحمید محمد الدبیبه» نخست‌وزیر دولت وحدت ملی لیبی در رأس یک هیئت سیاسی امروز پنجشنبه وارد دوحه شده و با شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر گفت‌وگو کرد.

دفتر نخست‌وزیری دولت وحدت ملی لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این دیدار به روابط دوجانبه بین دو کشور برادر و راه‌های تقویت و توسعه آنها در بسیاری از زمینه‌ها و برنامه‌های مشترک پرداخته شد که مهمترین آنها همکاری در زمینه سرمایه گذاری، بازسازی و بهره مندی از تجربه موفق قطر در ساخت یک شهر ورزشی جدید است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف همچنین در این دیدار آخرین تحولات سیاسی لیبی را مورد بحث و بررسی قرار دادند و امیر قطر بر نقش مثبت کشور در پرونده لیبی تأکید کرد و گفت که دوحه از انتخابات به موقع لیبی حمایت خواهد کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است که در پایان این دیدار، الدبیبه از وزیر امور خارجه قطر برای شرکت در کنفرانس ثبات لیبی که در پایان اکتبر برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام