شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوری#قدس

آثار جشنواره رسانه‌ای «آرمان قدس و اندیشه امام خمینی ره» به مرحله داوری نهایی رسید


آثار جشنواره رسانه‌ای «آرمان قدس و اندیشه امام خمینی ره» به مرحله داوری نهایی رسید

مرحله نهایی داوری آثار جشنواره «آرمان قدس و اندیشه امام خمینی ره» در فرهنگسرای رسانه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جشنواره رسانه‌ای «آرمان قدس و اندیشه امام خمینی (ره)» با هدف معرفی پیروزی‌های مردم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی در 4 بخش شعر، داستان، کاریکاتور و فیلم کوتاه از مدتی پیش فراخوان داد تا علاقه‌مندان آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره رسانه‌ای به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین با مشارکت فرهنگسرای رسانه، مؤسسه «فرهنگ و رسانه شهر» و دبیرخانه دائمی انتفاضه فلسطین همزمان با 14 خردادماه و سالروز رحلت جانسوز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و شرکت‌کنندگان فرصت داشتند آثار خود تا نیمه مرداد و سپس با تمدید مهلت ارسال تا نیمه شهریورماه به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای رسانه ارسال کنند.

با اتمام مهلت ارسال آثار، حدود 100 اثر در تمامی محورهای جشنواره به دبیرخانه رسید که با گزینش اولیه براساس کامل بودن اطلاعات فرستنده، مخدوش نبودن فایل ارسالی و ... 29 اثر در 4 بخش مختلف این جشنواره به مرحله داوری رسیده است.

براساس این گزارش، در بخش شعر آثاری از خانم‌ها الهام نظامجو، نازنین جاوید سخن، زهرا ایروانی و زهرا سپهکار و آقایان علی سلیمانی، مهدی جهاندار و مجتبی صفدری به مرحله داوری نهایی رسیده است. هم‌چنین در بخش داستان، آثاری از خانم‌ها الهام نظامجو، مریم گلچمن، سارا شجاعی، هاجر شهابی، فاطمه سادات مدنی و زهرا عالی حسینی و آقایان علی شریعتی و مجتبی صفدری در مرحله داوری نهایی حضور دارد.

در بخش کاریکاتور نیز 6 اثر از سیدمهدیار فدای حسین و یلدا هاشمی‌نژاد در مرحله داوری است. علاوه بر این، دو اثر از مجید فرح آبادی و یک فیلم کوتاه از نفیسه خوانسالار به مرحله نهایی داوری بخش فیلم کوتاه راه یافته است.

لازم به ذکر است، 10 شعر، 13 داستان، 6 کاریکاتور و 3 فیلم کوتاه در بخش داوری نهایی حضور دارند.

 روند داوری این جشنواره رسانه‌ای زیر نظر داوران هر حوزه که پیش از این اسامی آنها اعلام شده است، آغاز شده و نفرات برگزیده طی مراسمی که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌شود، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/