شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#عراق#منابع

کشته شدن ۱۳ سرکرده داعش در دیالی عراق و ضربه مهلک به تکفیری‌ها


کشته شدن 13 سرکرده داعش در دیالی عراق و ضربه مهلک به تکفیری‌ها

منابع عراقی از کشته شدن سرکرده بارز داعشی در منطقه «وادی الثلاب» در دیالی در شرق عراق خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «محمد العزاوی» از فرماندهان حشد شعبی عراق از کشته شدن سرکرده بارز داعشی در «وادی الثلاب» به همراه یکی از محافظانش خبر داد.

وی در گفتگو با المعلومه اعلام کرد: همه شواهد اطلاعاتی حاکی از آن است که دو جسدی که روز گذشته در عمق «وادی الثلاب» در شمال دیالی  کشف شدند به سرکرده داعش و محافظش تعلق دارد که در حمله هوایی سه روز قبل کشته شدند.

العزاوی گفت: سرکرده داعش در «وادی الثلاب» در بسیاری از حملات علیه نیروهای امنیتی مشارکت داشته است و هلاکت او ضربه مهلکی به داعش محسوب می‌شود که تاکنون 13 سرکرده خود را در محدوده استان دیالی از دست داده است.

وی بیان کرد: نیروهای ارتش عراق حمله تروریستی به یکی از مراکز در عمق منطقه «سرحه» در مرز دیالی با صلاح الدین را دفع کرد و دست به عملیات جستجوی گسترده کرد.

دستور ویژه سخنگوی «الکاظمی» درباره تسهیل فعالیت اصحاب رسانه در عراق

«یحیی رسول» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق دستور داد که روند کار و پوشش خبری اصحاب رسانه در این کشور تسهیل شود.

وی افزود: خبرنگاران شرکای واقعی در پیروزی بر داعش هستند و باید مسیر کار آنها هموار باشد.

خنثی سازی تحرک داعش برای ربودن یک غیرنظامی

السومریه به نقل از منابع نظامی عراقی گزارش داد که تلاش داعش برای ربودن یک غیرنظامی در «مخمور» در استان نینوا در شمال غرب عراق ناکام ماند.

دو کشته و زخمی در حمله داعش به شمال دیالی

منابع عراقی اعلام کردند: بر اثر حمله تک تیراندازان داعش در حومه «الصفره »در 75 کیلومتری شمال بعقوبه یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است. نیروهای امنیتی وارد عمل شده و اوضاع تحت کنترل است.

انتهای پیام/