شهر خبر

صعود به جام جهانی با مرد کروات ؟ بررسی آمار اسکوچیچ در تیم ملی ایران

اسکوچیچ از نگاه آمار

اسکوچیچ

سرمربی ۵۳ ساله تیم ملی فوتبال ایران عملکرد خوبی در دوران مربیگری خود داشته است و نشان می دهد که شایسته حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسکوچیچ نامحتمل ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران بعد از پایان همکاری با ویلموتس بلژیکی بود.

اسکوچیچ  مرد ۵۳ ساله کروات هدایت تیم ملی فوتبال ایران را با وجود انتقادها و اعتراض های زیاد برعهده گرفت. به جرات می توان گفت که هیچ کسی موافق حضور اسکوچیچ در تیم ملی نبود و با قاطعیت هم می توان گفت که هیچ کسی پیش بینی نمی کرد که او بتواند تا این اندازه موفق شود.

مرد کروات آمار ۱۰۰ درصد پیروزی با تیم ملی فوتبال ایران را داشت. او در شرایط سختی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده گرفت اما توانست با درایت خود کشتی در حال غرق شدن را به آرامی و با اطمینان به ساحل آرامش برساند.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی نهایی جام جهانی هم بسیار خوب ظاهر شده است و تیم در دو بازی حساس برابر سوریه و عراق به پیروزی دست پیدا کرد و در سومین بازی خود به مصاف امارات می رود.

اماراتی ها براین باور هستند که این بازی آزمون واقعی برای اسکوچیچ است و مدعی هستند که ایران هنوز محک جدی نخورده است.

سایت امارات الیوم در گزارشی به کارنامه مربیگری اسکوچیچ پرداخت و نوشت:

این مربی کروات در ۲۹۵ بازی که به عنوان مربی کار کرده توانسته ۱۴۲ پیروزی را به دست آورد حال آنکه تیم های تحت هدایت او ۸۶ بار هم شکست خورده اند و ۶۷ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

سیستم مورد علاقه اسکوچیچ ۴-۲-۳-۱ است و باید دید که برابر امارات که بازی بسیار حساسی است تیم او چه نتیجه ای خواهد گرفت و از چه سیستمی استفاده خواهد کرد.

اماراتی ها براین باور هستند که این بازی آزمون واقعی برای اسکوچیچ است و مدعی هستند که ایران هنوز محک جدی نخورده است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌