شهرخبر

مشکل ویزا حل شد؛ بازگشت ستاره

مشکل ویزا حل شد؛ بازگشت ستاره

رومن آبراموویچ، مالک چلسی، برای اولین بار پس از سه سال به لندن برگشته است.

 ویزای کارآفرینی رییس 54 ساله چلسی در آوریل 2018 منقضی شد اما تلاش‌های او برای دریافت گذرنامه متعلق به رژیم صیهونیستی جواب داد و او موفق شد بار دیگر برای ملاقات با خانواده‌اش به انگلیس برگردد.

دولت انگلیس ارائه ویزا به افراد قدرتمند روسی را پس از حادثه مسمومیت سالزبری در سال 2018 سختگیرانه‌تر کرده است. اما آبراموویچ با دریافت گذرنامه کشوری دیگر موفق شده برای اولین بار بدون نیاز به ویزا در سه سال اخیر به این کشور سفر کند.

ایندیپندنت خبر داد که سخنگوی او تایید کرده که مالک چلسی در حال حاضر در لندن حضور دارد تا اقوامش را ببیند. پس از درگیری‌های پیش آمده در زمینه عدم تمدید ویزای او در سال 2018، برنامه یک میلیارد پوندی چلسی برای بازسازی استمفوردبریج نیز به تعویق افتاده بود.

 

-

 

به نظر می‌رسید که آبراموویچ پس از اتفاقات رخ داده در این زمینه در حال بازنگری اساسی در زمینه هزینه‌هایی است که قصد داشت در لندن و برای چلسی انجام دهد چرا که این پروژه می‌توانست سود بسیاری را نیز برای منابع دولتی این شهر به همراه داشته باشد.

او با گذرنامه فعلی خود می‌تواند سفری شش ماهه برای مقاصد تجاری به انگلیس داشته باشد. این در حالی است که مقامات دولتی پیش از این در سال 2018 به تایمز گفته بودند که او نمی‌تواند بر اساس میل شخصی خود به این کشور رفت و آمد کند.

مالک روسی چلسی حالا می‌تواند پس از سه سال دوری بار دیگر در ورزشگاه استمفوردبریج و از نزدیک شاهد بازی تیمش باشد.