شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

مشکل عجیب استقلال در پیش فصل

تیم فوتبال استقلال از تیم ملی دانشجویان دعوت کرده است تا در تاریخ ۲۱ مهر و در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند.
پ

تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار‌های دوستانه پیش فصل با مشکلات عجیبی روبرو شد. آبی‌ها ابتدا قرار بود در دیداری دوستانه به مصاف ذوب آهن بروند، اما از آنجا که در قرعه کشی فصل آتی مشخص شد این دو تیم در هفته دوم مسابقات باید با هم روبرو شوند، این بازی لغو شد.

شاگردان مجیدی در ادامه بنا بود در دیدار‌هایی تدارکاتی با ملوان، پیکان و فجرسپاسی دیدار کنند که تیم شیرازی با ارسال نامه‌ای از برگزاری این بازی انصراف داد و ملوانی‌ها نیز تصمیم گرفتند دیدار خود را با استقلال لغو کنند و بدین صورت برنامه آماده سازی تیم مجیدی به هم خورد.

با این وجود، استقلال از تیم ملی دانشجویان دعوت به عمل آورده است تا دو تیم در تاریخ ۲۱ مهر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم بروند. باید دید برگزاری این مسابقه تأیید خواهد شد یا خیر. در حال حاضر آبی‌ها روز شنبه ۱۷ مهر به مصاف پیکان می‌روند و در صورتی که دیدار با تیم ملی دانشجویان قطعی شود، احتمالا آن بازی آخرین مصاف تدارکاتی استقلال پیش از آغاز فصل جدید است.

استقلال تاکنون تنها یک دیدار تدارکاتی را روز گذشته و برابر خیبر خرم آباد برگزار کرد که شاگردان مجیدی در این بازی با گل‌های مطهری و رابط از سد حریف خود گذشتند.


ورزش سه