شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سود#نساجی

کناره‌گیری کاپیتان نساجی به سود مسعود (عکس)

کناره‌گیری کاپیتان نساجی به سود مسعود (عکس)

در دیدار نساجی – پدیده که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت پیش بینی می شد مثل همیشه و در سال های اخیر حامد شیری با بازوبند کاپیتانی تیم مازنی وارد میدان شود.

 حامد شیری که در نساجی چهره شده بعد از سال های سال حضور در سایپا وقتی به نساجی برگشت از همان روز ابتدایی حضور دوباره در نساجی بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو است اما در مصاف نساجی – پدیده این بازوبند بر بازوی مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی دیده شد.

 

 

نکته جالب اما اینجاست که نه کاپیتان در نساجی تغییر کرده بود و نه مسعود شجاعی به هنگام قرارداد با نساجی درخواست بازوبند کاپیتانی داشت. او قرارداد خود را با تیم مازنی سفید امضاء کرد و وقتی متوجه شد پیراهن شماره 7 به احترام نادر دست نشان فقید بایگانی شده است تعارف فرزاد زامهران را برای برتن کردن پیراهن شماره 10 هم قبول نکرد و به نظر می رسد قصد دارد به یاد دوران ابتدایی بازیگری خود در فصل جدید پیراهن شماره 25 را برتن کند. البته او در بازی های دوستانه اخیر با پیراهن شماره 77 و 17 به میدان آمد که این به دلیل آماده نشدن پیراهن تیم در بازی های رسمی است و همان طور که اشاره شد در مسابقات رسمی با پیراهن شماره 25 به میدان خواهد آمد. با شروع بازی نساجی و پدیده بازوبند در اختیار حامد شیری بود اما کاپیتان سال های اخیر نساجی بعد از گرم کردن و زمانی که داور مسابقه (یاسر همرنگ) از کاپیتان های دو تیم خواست برای مراسم ابتدایی بازی به کنار او بیایند بازوبند را به مسعود شجاعی تعارف کرد و از او خواست که برای اجرای مراسم ابتدایی بازی به سمت داور برود. اصرار مسعود شجاعی برای انصراف حامد شیری از این تصمیم نتیجه ای نداد و در نهایت کاپیتان سابق تیم ملی بازوبند کاپیتانی تیم  مازنی را بر بازو بست. با این حساب درفصل جاری و در بازی هایی که مسعود شجاعی در ترکیب تیم مازنی حاضر باشد بازوبند کاپیتانی نساجی را بر بازو خواهد بست و در غیاب او مثل سال های اخیر حامد شیری کاپیتان نساجی خواهد بود.

-