شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#نیروی دریایی

سردار تنگسیری: برای انجام هر ماموریت سختی آماده هستیم


سردار تنگسیری: برای انجام هر ماموریت سختی آماده هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی به مناسبت سالروز شهادت نادر مهدوی و همرزمانش بیان داشت: برای انجام هر ماموریت سختی برای سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی و حفظ عزت و کرامت آنان با آمادگی کامل، آماده جانفشانی و ایثارگری هستیم.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مهدوی و همرزمانش و بزرگداشت روز نیروی دریایی سپاه پیامی صادر کرد.

متن پیام تنگسیری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. (آل عمران ،169)

در غروب روز 16 مهرماه سال 1366 یکی از برگ‌های زرین و افتخار آمیز- پر افتخار- تاریخ مظلومیت انقلاب اسلامی با حمله ددمنشانه آمریکای جنایتکار به شناورهای گشتی نیروی دریایی سپاه در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی در خلیج فارس رقم خورد، تا برای همیشه مظلومیت این شهدای گرانقدر ثابت و چهره منفور و ظلمانی شیطان بزرگ، آمریکای متجاوز در تاریخ معاصر بشریت آشکار و ماندگار گردد.

شهید مهدوی و همرزمان غیورش، نماد شجاعت، شهامت و غیرت تمام و کمال فرزندان ملت دلیر ایران اسلامی هستند، که برای دفاع و حفاظت از آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران پیرامون جزیره فارسی مورد هجوم بالگردهای آمریکای متجاوز قرارگرفته و جوانمردانه ایستادند؛ تا امروز پرچم عزتمندانه ایران اسلامی همانند ماه روشن در عالم بتابد.

امروز روحیه غیرت، شهامت و شجاعت شهید مهدوی و همرزمانش در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جاری و ساری است و ما پاسداران ولایتمدار با تاسی از مکتب عاشورا و شعار «هیات من الذله»، بعنوان ادامه دهندگان راه آن شهدای والا مقام با صلابت و تا آخرین نفس و قطره خون این مسیر روشن و متعالی را ادامه می‌دهیم و حماسه 16 مهرماه 1366 را فراموش نخواهیم کرد و لحظه‌ای از خباثت دشمن غدار غافل نمی‌شویم.

گرامی می‌داریم سالروز 16 مهر 1366، روز نیروی دریایی سپاه بابت رشادت‌های شهید مهدوی و همرزمانش شهید غلامحسین توسلی، شهید بیژن گرد، شهید نصرالله شفیعی، شهید خداد آبسالان، شهید مهدی محمدی‌ها و شهید مجید مبارکی که در نبرد مستقیم با دشمن تروریست آمریکای متجاوز، جلوه مسلمی از روحیه عزت‌مندی ملت ایران و مجاهدت بی‌پایان فرزندان دریادل نیروی دریایی سپاه را به نمایش گذاشتند.

جمهوری اسلامی ایران مفتخر است دو نیروی دریایی مقتدر، پر توان و هم‌افزا با ظرفیت راهبردی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران دوشادوش هم، با تبعیت محض از فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) و سلسله مراتب فرماندهی برای ایجاد امنیت پایدار در آب‌های سرزمینی و فرا سرزمینی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب، ایفای نقش می‌نمایند و اعلام می‌داریم برای انجام هر ماموریت سختی برای سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی و حفظ عزت و کرامت آنان با آمادگی کامل، آماده جانفشانی و ایثارگری هستیم.

انتهای پیام/