شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال

تهیه کننده ستاره ساز: امیدواریم برنامه با حضور بازیکنانی از کشورهای همسایه بین المللی شود + عکس

جواد فرحانی تهیه کننده «ستاره ساز» درباره فصل سوم این مسابقه استعدادیابی فوتبال بیان کرد: افرادی که در این فصل از برنامه حضور دارند از بین 70 هزار نفر انتخاب شده اند که بر اساس ویدئوهایی که فرستاده بودند از سراسر ایران و استان های مختلف توانستند در مسابقه شرکت کنند

سیروس دین محمدی، رضا شاهرودی و خداداد عزیزی از اعضای جدید تیم بودند و وحید شمسایی هم به ما اضافه شد که این 4 نفر داورهای ما در فصل جدید هستند

پایان هفته قبل ضبط برنامه تمام و مراسم تقدیر از عوامل برنامه انجام شد. آقای فروغی مدیر شبکه هم در مجموع از برنامه خیلی راضی بود و امیدوار بود بین المللی شود تا بتوانیم کشورهای همسایه را هم در مسابقه شرکت بدهیم.

در این خصوص باید ببینیم تصمیمات سازمان در این باره چه خواهد بود. اگر موافقت صورت بگیرد این بار حتماً از کشورهای همسایه یک سری از بازیکنان شرکت می کنند.

نفرات برتر مسابقه جذب تیم ها می شوند. بازیکنان فصل قبل هم جذب تیم های سایپا، پیکان، گل گهر شدند. اینجا محلی برای دیده شدن کسانی است که استعداد دارند و خدا را شکر تاکنون چند نفر توانسته اند جذب تیم های مطرح شوند. مرتضی سجادی نفر اول برنامه ستاره ساز یک نمونه از این بازیکنان است که در تیم گل گهر بازی می کند.