شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#استان تهران#کرج#اشتغال
گفت‌وگو|

اشتغال‌زایی برای ۲۵۰ خانواده کم برخوردار در غرب استان تهران توسط گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری

مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری از اشتغال‌زایی برای ۲۵۰ خانواده کم برخوردار در فردیس کرج و غرب استان تهران خبر داد و گفت: ۱۰ خانواده دیگر هم برای ورود به چرخه اشتغال در مرحله آموزش قرار دارند.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خدمات گروه جهادی شهید مهدی چهار میری، گفت: خدمات پزشکی رایگان به مردم در ایام اربعین حسینی در حوزه دندان پزشکی، چشم‌پزشکی، پزشک عمومی، پزشک زنان، مشاور پزشکی و پزشک جراح عمومی ارائه کردیم.
 
چهار میری تأکید کرد: ارائه خدمات پزشکی و ارجاع متقاضیان به دندان پزشک، چشم‌پزشک، پزشک عمومی، پزشک زنان، مشاور پزشکی و پزشک جراح عمومی از دیگر برنامه‌های گروه جهادی شهید مهدی چهار میری است.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری با اشاره به اینکه یکی از محور‌های اصلی برنامه‌های ما بحث توجه به اشتغال‌زایی محرومان است، تصریح کرد: زیرا با داشتن کسب و کار می‌توانند استقلال خود را بدست آورند و از لحاظ مالی تقویت شوند.
 
چهارمیری گفت: صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی را در گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری ایجاد کردیم به همت خیرین عزیز دومین صندوق قرض‌الحسنه هم در این گروه جهادی جهت ارائه وام اشتغال‌زایی ایجاد شد.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری تاکید کرد: بانوان سرپرست خانواده و خانواده‌های حاشیه نشین در فردیس کرج و غرب استان تهران از قشر هدف ما در بحث اشتغال‌زایی است، تا بتوانند امورات زندگی خود را به خوبی بچرخانند.
 
چهارمیری با اشاره به اینکه افراد با وامی که از صندوق گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری دریافت می‌کنند، می‌توانند مایحتاج مورد نیاز خود را در شروع فعالیت در هر صنفی خریداری کنند، اضافه کرد: این وام می‌تواند کمک خوبی برای این عزیزان باشد، تا شرایط اقتصادی مستقلی را تجربه کنند.
 
مسئول گروه جهادی شهید مهدی چهارمیری با بیان اینکه بازاریابی برای فروش محصولات این عزیزان یکی از مهمترین دغدغه هاست، اظهار داشت: موانع پیش روی بازار فروش را برای این عزیزان برداشتیم، تا مشکلی هم برای این عزیزان ایجاد نشود.
 

 

انتهای پیام/