شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سازمان لیگ#فولاد

رئیس سازمان لیگ پشت پرده تعویق سوپرجام پرسپولیس و فولاد را لو داد

سهیل مهدی : به خاطر تیم ملی سوپرجام را به تعویق انداختیم ؛ حتی اگه VAR باشد، داور آموزش دیده نداریم

بدون تصویر

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مدعی شد که سوپرجام پرسپولیس و فولاد را به خواست اسکوچسچ سرمربی تیم ملی به تعویق انداخته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درخصوص فصل جدید لیگ برتر به سوالات پاسخ داد.

سهیل مهدی درخصوص قرعه کشی لیگ برتر گفت:

اتهام زدن و بحث قرعه‌چینی، صحبت خوبی نیست که درمورد سازمان لیگ می‌کنند. شباهت قرعه‌کشی در فصول مختلف لیگ تنها یک اتفاق و تصادفی است. تا به حال به هیچ وجه در قرعه‌ها دست نبردیم و تغییری ندادیم. این شباهت ها بخاطر همشهری بودن تیم ها رخ می دهد.

وی درخصوص برگزاری سوپرجام گفت:

ما دلمان می خواست که سوپرجام را برگزار کنیم و تاریخ هشتم را نیز معین کرده بودیم اما اسکوچیچ گفت سوپرجام فعلا معوقه باشد. چون سال جام جهانی هست ما قبول کردیم و هیچکس نباید در امور تیم ملی خللی وارد کند. 

مهدی درخصوص بازی های معوقه گفت:

پرسپولیس نماینده ایران است و باید صبر کنیم که بازی اولش را انجام شود. اگر پرسپولیس موفق به صعود نشود، هفته اولش با چند روز تاخیر انجام می شود ولی اگر به مرحله بعدی بروند، بازی هفته نخست معوقه می شود.

وی درخصوص حضور تماشاگران در لیگ گفت:

هر مدلی که برای حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی داده شود، همان را هم برای رقابت‌های لیگ برتر اجرا می‌کنیم.
وی افزود:

برنامه هفته اول فصل جدید لیگ روز شنبه اعلام می‌شود.

مهدی درخصوص سیستم کمک داور ویدیویی گفت:

این سیستم را برای لیگ نداریم هنوز. حتی اگر همین الان تمام استادیوم‌های کشور مجهز به VAR باشند، هنوز داوران آموزش‌ دیده نداریم.