شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#اکران فیلم#مستند#تیم ملی

زمان اکران فیلم مستند مهرداد میناوند

تا کمتر از دو ماه دیگر یک فیلم مستند در مورد مهرداد میناوند بازیکن فقید تیم ملی و پرسپولیس پخش خواهد شد.
پ

بهمن سال گذشته ماه بسیار تلخی برای فوتبال ایران بود چون دو نفر از چهره‌های دوست‌داشتنی خودمان را در آن مقطع به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم. مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان دوست‌داشتنی بهمن ماه پارسال از جمع ما پر کشیدند و مسافر آسمان شدند تا خاطراتشان برای همیشه ماندگار باقی بماند.

گفته می‌شود تا کمتر از دو ماه دیگر یک فیلم مستند در مورد مهرداد میناوند پخش خواهد شد و نکات جالب توجهی از زندگی این ملی‌پوش فقید پرسپولیس به ویژه در ماه‌های آخر حیاتش و هنگام درگیرشدن با ویروس منحوس کرونا برای همگان آشکار می‌شود.

سعید چاری که سابقه کارگردانی برای تلویزیون را دارد، وظیفه ساخت مستند مذکور را بر عهده گرفته و احتمالاً این فیلم با نام «آقای ۲۵» برای علاقه‌مندان پخش خواهد شد (مهرداد میناوند در تیم ملی پیراهن شماره ۲۵ را بر تن می‌کرد).

در مستند مورد نظر حرف‌های ناگفته فراوانی برای اولین بار توسط اطرافیان و دوستان مهرداد مطرح می‌شود و چند پیغام صوتی ویژه این ملی‌پوش فقید هم پخش خواهد شد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، قرار است فیلم مستند «آقای ۲۵» و روز نهم آذرماه همزمان با سالگرد تولد مهرداد میناوند پخش شود. 

منبع: خبرورزشی