به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سرلشگر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشگر موسوی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای دکتر سجادی در مسئولیت جدید و توسعه دو حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت،وزارت ورزش و جوانان یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور است که با عموم مردم و به صورت تخصصی با جوانان سر و کار دارد.

وی با بیان این که ارتش سازمان جوانی است، ادامه داد: آمادگی جسمانی و ورزش جزو واجبات ارتش است و از این رو قرابت زیادی با وزارت ورزش و جوانان داریم.

فرمانده کل ارتش گفت: برای به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در دنیا آماده ایم هر کار و کمکی را به این وزارتخانه جهت موفقیت در وظایفش انجام دهیم.

سردار موسوی گفت: امیدواریم این دیدار مبدا همکاری های بیشتر و بزرگ ارتش و وزارت ورزش و جوانان برا اعتلای ایران اسلامی باشد.

وی همچنین در خصوص همکاری های این دو نهاد در حوزه جوانان نیز گفت: ارتش ظرفیت های بزرگی در اماکن، نیروی جوان، گستردگی، دانشگاه و مجتمع های مختلف دارد و هر کدام یک خانه جوان محسوب می شوند که در مهارت آموزی، سبک زندگی، ازدواج آسان، فرزندآوری و خیلی کارهای دیگر می توانیم کمک کنیم و این تعامل و هم افزایی می تواند به هر دو نهاد در انجام‌ وظایفش کمک کند.

گفتنی است در این دیدار که سرهنگ امیدی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ خرم دوست فرمانده قرارگاه اقتصادی ارتش و امیر سرتیپ اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشتند در خصوص گسترش ورزش همگانی، برنامه ریزی برای بازسازی اماکن ورزشی، توسعه رشته‌های مدال آور در میان خانواده‌های ارتشی، توسعه تیم‌های ملی چوگان و سوارکاری با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و راه اندازی فدراسیون المپیکی پنج گانه ورزش های نظامیان (شمشیربازی، سوارکاری، شنا، تیراندازی و دو و میدانی) بحث و تبادل نظر شد.