شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی

واکنش گلر استقلال به جدایی؛ مجیدی درباره من تصمیم می‌گیرد

گلر استقلال نسبت به خبر جدایی اش از این تیم را تکذیب کرد.

واکنش گلر استقلال به جدایی؛ مجیدی درباره من تصمیم می‌گیرد

به گزارش منیبان؛ علیرضا رضایی درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: شرایط خوبی داریم. از وقتی که آقای پین به کاد فنی اضافه شدند، تمرینات قوی و جالبی داریم. بازیکنان هم انگیزه خوبی دارند. تمرین کردن در استقلال بسیار لذت بخش است و به این تیم خوشبین هستیم. امیدوارم بازیکنان  جدید هم هر چه زودتر به تمرینات اضافه شوند تا بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

او درباره تقابل تیمش مقابل خیبر خرم آباد در دیدار تدارکاتی اظهار کرد:‌ تیم خیبر سال گذشته از گزینه‌های سقوط به لیگ 2 بود اما در اردودهای پیش فصل موفق شدد 2 تیم لیگ برتری را شکست دهد. ما هم بازی راحتی مقابل این تیم نداشتیم. تیم ما در حال شکل گرفتن است و اگر صبور باشیم، می‌توانیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ استقلال 100 درصد جزو مدعیان خواهد بود. این تیم در روزهای بدترش هم خودش را به عنوان مدعی معرفی کرده است. با حضور مدیریت جدید و اتحادی میان کادر مدیریت و کادر فنی وجود دارد، فکر می‌کنم اتفاقات خوبی رقم بخورد. ما الان جوان‌هایی داریم که می‌توانند درخشش‌های قابل توجهی داشته باشند. اگر هواداران انرژی بیشتری به تیم بدهند، می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم. ما در تیم همچنین بازیکنان با تجربه‌ای مثل وریا غفوری را داریم که این مساله باعث شده تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم حضور داشته باشند.

رضایی درباره بازگشت رشید مظاهری به جمع آبی‌پوشان پایتخت و گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص جدایی قرضی او از جمع آبی‌پوشان مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ من در چند روزی که گذشت در فضای مجازی، صحبت‌هایی که از طرف من مطرح شده است و باید اینجا بگویم که من هیچ صحبتی با هیچکسی نکردم. هر اتفاقی که رخ دهد، فرهاد مجیدی درباره من تصمیم خواهد گرفت. اگر هم قرار باشد تصمیمی بگیرم، قطعا با نظر مجیدی صورت خواهد گرفت.

او در پایان گفت:‌ من چند بار با آقای مجیدی صحبت کردم و قرار است باز هم با یکدیگر صحبت کنیم. من مطیع تصمیم سرمربی تیم هستم. من روزی هم که به استقلال آمد گفتم که برای من گلر دوم یا سوم بودن فرقی نمی‌کند. من با احترام به رشید مظاهری و سید حسین حسینی، قطعا تلاش خودم را خواهم کرد و رقابت می‌کنم و این پتانسیل را می‌بینم که به تیم کمک کنم اما اولویت، پیروزی استقلال است و فرقی نمی‌کند چه کسی درون دروازه حضور داشته باشد.

وبگردی