شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#چهارشنبه

تاکید النخاله بر اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین و منطقه در سی‌وچهارمین سالگرد تاسیس جهاد اسلامی

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه بر اتحاد گروه‌های مقاومت در فلسطین و کل منطقه و حفظ این اتحاد از طریق ارتباط و هماهنگی مستمر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در سخنرانی خود در جشنواره مرکزی این جنبش به مناسبت سی و چهارمین سالروز تشکیل آن تحت شعار "جهاد ما آزادی و پیروزی است" به حق خود در سراسر فلسطین و اینکه مقاومت گزینه ما تا زمان پیروزی است، تاکید کرد.

جنبش جهاد اسلامی در سی و چهارمین سالروز تاسیس خود با مشارکت گسترده مردمی و گروه‌ها جشنواره‌ای همزمان برگزار کرد.

النخاله در سخنرانی خود در این جشنواره خواستار مقابله با گشتی‌های رژیم صهیونیستی شد که به شهرها و روستاهای فلسطین در کرانه باختری و قدس نفوذ می‌کنند و هرکسی از فلسطینی‌ها و نیروهای مقاومت را که بخواهند می‌کشند و بازداشت می‌کنند.

وی بار دیگر با تمامی پروژه‌های صلح و عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی فارغ از تعداد کشورهایی که نسبت به عادی سازی اقدام کرده‌اند، مخالفت کرد و گفت، هر گونه استقبال از رژیم صهیونیستی به ضرر ملت و سرزمین و مقدسات فلسطین است.

النخاله گفت: آنچه پس از تونل آزادی رخ داد؛ توجه مردمی فلسطین و جهان عرب و توجه انسانی و متعاقب آن شهادت فلسطینی‌ها در جنین و اطراف آن، قدس و اطراف آن بار دیگر به رژیم صهیونیستی اثبات می‌کند که این سرزمین ماست و قدس متعلق به ماست و رژیم اشغالگر رو به زوال است و بی‌امان و بدون شکست باید در برابر این اشغالگر مقاومت کرد.

وی تاکید کرد، نبرد شمشیر قدس برای جهانیان شکنندگی این اشغالگر را فاش کرد و اکنون بیشتر از هر زمان دیگر به جهان ثابت شده که جشنواره‌های عادی سازی روابط، جشنواره‌های صلح کاذب و افتتاح سفارت‌های رژیم صهیونیستی در پایتخت‌های غربی حقایق تاریخ را تغییر نخواهد داد.

انتهای پیام