شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ذوب‌آهن#تیم فوتبال

جهانی: فصل آینده نتیجه گرفتن برای همه تیم‌ها سخت است/ تیم خوبی داریم و باید جبران کنیم


جهانی: فصل آینده نتیجه گرفتن برای همه تیم‌ها سخت است/ تیم خوبی داریم و باید جبران کنیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است که در فصل آینده همه تیم‌های لیگ برتر کار سختی برای نتیجه گرفتن دارند.

میلاد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط فعلی تیمش گفت: ما جزو تیم‌هایی بودیم که تمرینات را زود شروع کردیم و انجام بازی‌های دوستانه هم کمک کرد تا ذوب‌آهن بتواند فرم بهتری پیدا کند و حالا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شده‌اند. تا هفتاد درصد به مرز آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم تا شروع لیگ به بهترین شرایط ممکن برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ایا تغییرات زیاد در لیست بازیکنان نمی‌تواند به ضرر بازیکنان باشد تاکید کرد: به هر حال جذب بازیکنان و تغییراتی که ایجاد شد با تصمیم مستقیم کادر فنی بود و در این مدت هم مربیان ما تلاش کردند تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. ما تیم خوبی داریم و فکر می‌کنم در فصل آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. ما در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و حالا باید به فکر جبران باشیم و بهترین عملکرد ممکن را از خودمان نشان دهیم.

جهانی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تصریح کرد: فکر می‌کنم فاصله تیم‌ها به یکدیگر خیلی نزدیک است و در فصل آینده همه تیم‌ها برای نتیجه گرفتن کار سختی خواهند داشت. کیفیت فنی تیم‌ها برای فصل بعد بسیار خوب است و بعید می‌دانم که در فصل آینده بازی آسانی را برای هر تیمی تصور کنیم.

 

انتهای پیام/