شهر خبر

میرزاپور:‌ پنجره بسته شرایط فولاد را سخت کرده است/ امارات تیمی نیست که ما را نگران کند


میرزاپور:‌ پنجره بسته شرایط فولاد را سخت کرده است/ امارات تیمی نیست که ما را نگران کند

مربی دروازه‌بان های تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است که پنجره بسته این تیم در فصل نقل و انتقالات کار آنها را در فصل آینده سخت خواهد کرد.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت فعلی فولاد خوزستان، گفت: خدا را شکر شرایط خوب است و کادر فنی تمرینات را به شکل منظم برنامه‌ریزی می‌کند تا تیم ما بتواند برای فصل جدید شرایط خوبی داشته باشد. متاسفانه فولاد چند بازیکن کلیدی را از دست داد و از طرفی بسته بودن پنجره نقل و انتقالات کار را سخت‌تر خواهد کرد و شرایط دشواری را برای فولاد رقم خواهد زد. با این حال جوان‌های خوبی در تیم داریم که در کنار با تجربه‌ها می‌توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی در ارتباط با بازگشتش به فولاد خوزستان، عنوان کرد: من خودم را یک فولادی می‌دانم و خوشحالم که بعد از چند سال دوباره به این باشگاه برگشتم تا بتوانم به فولاد خدمت کنم. تیم‌های خوزستانی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و امیدوارم در فصل آینده بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم زده و هواداران فولاد را خوشحال کنیم.

میرزاپور که در دو بازی قبلی تیم ملی به عنوان مربی دروازه‌بان ها در کنار این تیم حضور داشت در ارتباط با شرایط تیم ملی در آستانه دیدار با امارات، گفت: خوشبختانه دو پیروزی مهم ایران باعث شد تا روحیه بازیکنان برای بازی‌های بعدی بالاتر برود و تیم ما حالا شخصیت بالایی دارد. فکر نمی‌کنم امارات تیمی باشد که بتواند ما را نگران کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم آنها را در زمین خودشان شکست دهیم.

وی در ارتباط با شانس صعود تیم ملی به جام جهانی خاطرنشان کرد: ما اگر امارات را ببریم وضعیت خوبی پیدا خواهیم کرد ولی بازی مهم ایران برابر کره‌جنوبی خواهد بود و اگر این مسابقات را هم با برد پشت سر بگذاریم درصد مهمی از راه صعود را طی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/