شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

زیاد النخاله: نبرد با دشمن اسرائیلی همانند نماز واجب است


زیاد النخاله: نبرد با دشمن اسرائیلی همانند نماز واجب است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر گزینه مقاومت در برابر رژیم اسرائیل تأکید کرد و گفت که نبرد با دشمن صهیونیست همانند نماز تحت هر شرایط و اختلال در موازین قدرت واجب است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «زیاد النخّالة»، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که این جنبش به مقاومت تا تحقق پیروزی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نخاله که امروز چهارشنبه به مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس این جنبش سخنرانی می‌کرد، گفت «نبرد با این دشمن صهیونیست همانند نماز تحت هر شرایط و اختلال در موازین قدرت واجب است؛ چرا که یا باید زندگی آبرومندی برای ما و مردم ما باشد یا اینکه با خفت و خواری مداوم زندگی کنیم.»

وی با بیان اینکه شعار نبرد شمشیر قدس (جنگ یازده روزه) پوشالی و شکننده بودن دشمن صهیونیست را نشان داد، گفت که این نبرد این امید را در نزد مردم فلسطین زنده کرد که پیروزی بر اشغالگران امری ممکن است.

نخاله گفت: «شعار آزادی و پیروزی که ما سر می‌دهیم، به دلیل اعتماد به نفس ماست؛ اعتماد به نفس در این که ما قوی‌تر ازگذشته‌ایم و ما هشیارتریم و برای فداکاری آمادگی بیشتری داریم.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که الان یا ما باید در این خاک مبارک زندگی کنیم یا اینکه آن‌ها در این خاک زندگی کنند و تاریخ شهادت خواهد داد که این یهودی‌ها بودند که شکست خوردند.

نخاله همچنین بر وحدت نیروهای مقاومت در فلسطین و منطقه و حمایت از این وحدت در سایه ارتباط و تماس و هماهنگی دایم، تأکید کرد.

نخاله بار دیگر با مخالف همیشگی جنبش جهاد اسلامی با همه طرح‌های صلح و سازش با دشمن صهیونیست تأکید کرد و گفت که هرگونه برقراری ارتباط با دشمن صهیونیست آن هم به حساب مردم، خاک و مقدسات مردود است.

وی به اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی از جمله اسرای جهاد اسلامی درود فرستاد و گفت که عملیات فرار از زندان جلبوع، حمایت مردمی و عربی و انسانی در این مسئله و شهادت شماری از فلسطینیان در غزه تأیید می‌کند که این خاک و قدس متعلق به مردم فلسطین است و دشمن رو به نابودی است و باید در برابر این دشمن بی‌امان و بدون شکست مقاومت کرد.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: «هنوز صهیونیست‌ها در چند محور در جهان عرب پیش می‌روند و آنچه بیش از همه موجب ناراحتی است، این است که هیمنه صهیونیست‌ها در مناطق عربی به گونه‌ای  در حال گسترش است که پایه گذاران رژیم صهیونیستی نیز فکرش را نمی‌کردند.»

 

انتهای پیام/