شهر خبر
گفت‌وگو|

یک نماینده مجلس: کشور‌های همسایه با طناب پوسیده رژیم صهیونیستی به چاه نروند

عضو مجمع نمایندگان اصفهان گفت: کشورهای همسایه با طناب پوسیده رژیم صهیونیستی به چاه نروند، برخی سران کشورها چشم و گوش خود را باز کنند و درست تصمیم بگیرند و فریب بیگانه و دشمنان قسم‌خورده ایران را نخورند.
در گفت‌‎‌وگو با میزان، با اشاره به بیانات  گفت: امروز وقتی از امنیت ایران حرف می‌زنیم، باید نگاهی به تأثیرات برون‌مرزی امنیت کشور بر غرب آسیا داشته باشیم، زیرا نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مقتدر در بین بسیاری از کشور‌های همسایه حائز اهمیت است و این امنیت و اقتدار نه تنها در مرز‌های کشور، بلکه در خارج از مرز‌های ایران این کشور‌ها خواهان افزایش این امنیت هستند و مردم هم درک می‌کنند.


این نماینده مجلس تأکید کرد: رژیم صهیونیستی که وجاهت قانونی در جهان ندارد، تنها می‌خواهد در امنیت غرب آسیا اختلال ایجاد کند، اقدامات این رژیم جعلی محکوم است.
 
صالح دارانی با اشاره به اینکه کشور‌های همسایه با طناب پوسیده رژیم صهیونیستی به چاه نروند، تصریح کرد: برخی سران کشور‌ها چشم و گوش خود را باز کنند و درست تصمیم بگیرند و فریب بیگانه و دشمنان قسم خورده ایران را نخورند.
 
وی تاکید کرد: ما نمایندگان مجلس از طرف مردم ایران اعلام می‌کنیم، ایران تمامیت ارضی خود را حفظ خواهد کرد و هر نوع تهدید و تجاوز به آن محکحوم است، همه باید به آن احترام بگذارند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: اقتدار امنیتی جمهوری اسلامی ایران، برای خیلی از کشور‌ها امنیت ساز است.
 

 

انتهای پیام/