شهر خبر

پیاده‌ روی جاماندگان ارض طوس در پیشوا و ورامین با رعایت توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا

پیاده‌ روی جاماندگان ارض طوس در پیشوا و ورامین با رعایت توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا

ایسنا/تهران فرماندار پیشوا گفت: ضمن عزاداری شایسته و در خور شان خاندان عصمت و طهارت ، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همه عزاداران و سوگواران در مسیر های راهپیمایی جاماندگان ارض طوس باید رعایت شود.

جلسه هماهنگی برگزاری پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس در شهرستان پیشوا به ریاست حسین عباسی فرماندار و با حضور امام جمعه ، بخشداران مرکزی و جلیل آباد ، رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار پیشوا ، رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمعی از اظهار مسئولان برگزار شد.

حسین عباسی فرماندار پیشوا طب سخنانی بیان کرد: طی سال‌های اخیر و در سالروز شهادت ولی نعمت ایرانیان حضرت امام رضا(ع) مردم جنوبشرق استان تهران با پای پیاده و در قالب هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری به سمت حرم مطهر برادر بزرگوار ایشان حضرت امامزاده جعفر (ع) حرکت نموده و مودت خود به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: امسال نیز این مراسم معنوی در روز سی‌ام ماه صفر مصادف با ۱۵ مهرماه توسط عاشقان و دلدادگان امام رئوف به سمت ساحت قدسی حضرت جعفربن موسی‌الکاظم(ع) برگزار می‌گردد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا اظهار کرد: ضمن عزاداری شایسته و در خور شان خاندان عصمت و طهارت ، توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا توسط همه عزاداران و سوگواران باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام باقری امام جمعه پیشوا نیز در ادامه جلسه عنوان کرد: هر چه داریم از ائمه اطهار است و وجود بارگاه ملکوتی امام هشتم در کشورمان و بارگاه برادر ایشان در شهرستان پیشوا ، نعمت و گنجینه بی‌بدیلی است که باید قدردان آن باشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مدیون مردم دیار ۱۵ خرداد و قیام آنان در ۱۵ خرداد ۴۲ است ؛ مراسم پیاده‌روی جاماندگان ارض طوس، حرکت معنوی و مقدسی است که باید برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن تلاش کنیم.

انتهای پیام