شهر خبر

طی عملیات‌هایی جداگانه در ۵ استان؛

نیروهای ارتش عراق ۹ عنصر تکفیری داعش را بازداشت کردند

نیروهای ارتش عراق ۹ عنصر تکفیری داعش را بازداشت کردند

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که ارتش این کشور طی عملیات هایی جداگانه در ۵ استان موفق شد ۹ عنصر تکفیری داعش را شناسایی و بازداشت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، سلسله عملیات‌های ضد تروریستی ارتش عراق در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. در همین ارتباط، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق سخنانی را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در این زمینه عنوان کرد: نیروهای ارتش عراق در ۵ استان الانبار، نینوا، صلاح الدین، بغداد و کرکوک عملیات‌های جداگانه‌ای را علیه بقایای عناصر تکفیری داعش ترتیب دادند.

یحیی رسول در ادامه سخنان خود گفت: نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات‌های مذکور موفق شدند ۹ عنصر تروریستی داعش را که پیشتر نیز توسط دستگاه‌های امنیتی تحت تعقیب بودند، شناسایی و بازداشت کنند.

این درحالی است که چندی پیش نیز نیروهای امنیتی عراق طی عملیاتی گسترده در استان کرکوک توانستند مقادیر زیادی از راکت‌های متعلق به تکفیریهای داعش را کشف کنند.

گفتنی است، در ادامه تحولات امنیتی عراق، چندی پیش هم شماری از عناصر تروریستی داعش قصد داشتند به مناطق از استان دیالی نفوذ کنند که دخالت به موقع نیروهای مقاومت «حشد شعبی» مانع از تحقق هدف آنها شد.