شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#گمرک#آتش

گمرک مرزی دوغارون آتش گرفت/مهار آتش با نیروی کمکی

کدخبر: 445404
بعد از ۱۲ ساعت تلاش سخت و سنگین آتش‌نشانان و با حضور نیروهای کمکی شهرهای همجوار حریق در گمرک مرزی دوغارون مهار شد.

رییس اداره آتش‌نشانی شهرداری تایباد از مهار آتش در گمرک دوغارون خبر داد و گفت: بعد از ۱۲ ساعت تلاش سخت و سنگین آتش‌نشانان و با حضور نیروهای کمکی شهرهای همجوار حریق در نیمه شب گذشته مهار شد.

 

 آتشیار علی حسینی اظهار کرد: بعد از ۱۲ ساعت تلاش سخت و سنگین آتش‌نشانان و با حضور نیروهای کمکی شهرهای همجوار حریق در گمرک مرزی دوغارون مهار شد.

رئیس اداره آتش‌نشانی شهرداری تایباد ادامه داد: اگر تلاش، ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان نبود با توجه به ضعف زیرساخت‌های ایمنی در محل گمرک و همچنین حجم حریق و خطر لحظه‌ای انفجار قطعا شاهد حادثه‌ای به مراتب وسیع‌تر از حادثه سال قبل گمرک اسلام قلعه افغانستان بودیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از همکاران ما دچار سوختگی‌هایی از ناحیه چشم و صورت شدند که سطحی بوده و جای نگرانی نیست، متذکر شد: علت حادثه توسط کارشناسان اداره آتش‌نشانی شهرداری تایباد در دست بررسی است.

حسینی با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ایمنی و آتش‌نشانی در محل گمرک، گفت: متاسفانه باوجود تمامی اخطارهایی که بارها و بارها توسط اداره آتش‌نشانی شهرداری تایباد در خصوص ضعف زیرساخت‌های ایمنی و آتش‌نشانی در محل گمرک اعلام شده اقدام موثری صورت نپذیرفته و حتی باتوجه به اینکه این کار در تخصص ماست بنا به دلایلی نامعلوم تاکنون از ظرفیت مشاوره و نظریات ما در هیچ جلسه‌ای پیرامون گمرک استفاده نشده که قطعا ادامه این روند روزی حادثه‌ای بزرگ را در پی خواهد داشت.