شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#کاوه رضایی

واکنش سرمربی اودهورلی به عدم گلزنی کاوه رضایی

واکنش جالب سرمربی اودهورلی به عدم گلزنی کاوه رضایی

سرمربی تیم فوتبال اودهورلی از ستاره ملی پوش کشورمان حمایت کرد.

به گزارش مشرق، شنبه شب در چارچوب هفته دهم لیگ بلژیک،‌ تیم فوتبال «اود هورلی لئوون» مقابل بیرشات به تساوی بدون گل رسید و باز هم کاوه رضایی در زدن گل ناکام ماند.

او که در ترکیب اصلی اودهورلی قرار داشت، 57 دقیقه بازی کرد ولی نتوانست نمایش خوبی از خودش به ثبت رساند.

پس از این تساوی قرار گرفتن اودهورلی در رده شانزدهم و ناکام ماندن خط تهاجمی در زدن گل، انتقادها را از کاوه رضایی و دیگر مهاجمان این تیم به اوج رساند. همین مسئله باعث شد تا واکنش سرمربی را به همراه داشته باشد.

واکنش سرمربی اودهورلی به عدم گلزنی کاوه رضایی

مارک بریس به دفاع از مهاجمان تیمش پرداخت و گفت: ما به دنبال گلزنی هستیم. مهاجمانی مثل رضایی و کوخاروویچ را در ترکیب داریم. دیگر مهاجم تیم یعنی «سوری کابا» نمایش خوبی در این بازی داشت و اکنون آماده است در ترکیب اصلی حاضر شود. هر 3 مهاجم در سطح هم قرار دارند و من به عنوان مربی باید بهترین‌هایشان را انتخاب کنم.

وی ادامه داد: من در این بازی رضایی را انتخاب کردم مثل خیلی از بارها گذشته. رضایی در دیدار مقابل آنتورپ نمایش خیلی خوب داشت و با پرسینگ بسیار بالا به ما این امکان را می‌داد که موقعیت گل ایجاد کنیم. او هنوز نتوانسته گل بزند ولی در تلاش است که این کار را انجام دهد. شما همه چیز را خیلی زود و یک مرتبه نمی‌توانید از بازیکن درخواست کنید. به رضایی و دیگر مهاجمان زمان بدهید تا در آینده بهترین عملکردشان را به شما نشان دهند.

منبع: فارس