شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینتر#آژاکس

پیوستن دروازه‌بان آژاکس به اینتر قطعی است


پیوستن دروازه‌بان آژاکس به اینتر قطعی است

باشگاه اینتر جانشین دروازه‌بان ۳۷ ساله خود را پیدا کرده و با او به توافق هم رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سران باشگاه اینتر مدتی است در جستجوی یافتن دروازه‌بانی جدید برای جانشینی سمیر هندانوویچ 37 ساله هستند که به دوران بازنشستگی‌‌اش نزدیک می‌شود. بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ اینتری‌ها دروازه‌بان مدنظر خود را پیدا کرده‌اند و آن کسی نیست جز آندره‌ اونانا که سال پایانی قراردادش را با باشگاه آژاکس سپری می‌کند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» هم اعلام کرد؛ این دروازه‌بان کامرونی با اینتر به توافق رسیده است و تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد با قهرمان ایتالیا قرارداد امضا خواهد کرد. اونانا به خاطر دوپینگ تا ماه نوامبر 2021 از بازی کردن محروم است، دروازه‌بانی که در گذشته مورد توجه دو باشگاه لیون و نیس بود.

اخیراً سایت اسپانیایی «تودوفیچاخس» مدعی شده بود؛ مدیران باشگاه اینتر، برند لنو دروازه‌بان آلمانی آرسنال را به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی دروازه‌بان اسلوونیایی خود در نظر گرفته‌اند.

هندوانوویچ که از سال 2012 در اینتر عضویت دارد، تاکنون در 398 بازی مسؤل حفاظت از دروازه نراتزوری بوده است و فصل گذشته هم با این تیم قهرمان سری A ایتالیا شد.

انتهای پیام/