به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در جمع تیم والیبال شهرداری ورامین بیان کرد: خوشحالم در جمع شما حضور دارم تا از نزدیک به لحاظ کیفی فضای تمرینی شما عزیزان را مورد بررسی قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حفظ سلامتی ورزشکاران کشورمان اظهار داشت: بی‌تردید کسب موفقیت در عرصه‌های ورزشی نیازمند ارتقا کیفی زیرساخت‌ها و استانداردسازی اماکن و مجموعه‌های ورزشی است.

وی در ادامه سخنانش ورزش را یکی از نمادهای پیشرفت و موفقیت در کشورها عنوان کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی به پیشرفت‌های چشم‌گیری در علوم وفنون مختلف دست یافته است، در ورزش نیز جوانان ما توانستند قله‌های افتخار را یکی پس از دیگر فتح کنند.

دکتر سیدحمید سجادی این نکته را متذکر شد‌ که سربلندی شما در عرصه‌های ورزشی، سرافرازی ایران اسلامی و شادکامی مردم ایران است که برای دست یابی به این مهم خود را مکلف می‌دانم با همفکری و تعامل همکاران‌مان، شرایط لازم را برای ورزشکاران کشورمان مهیا کنیم.

در ادامه احسن‌الله شیرکوند لیبرو اسبق تیم ملی والیبال نیز ضمن قدردانی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع تیم والیبال شهرداری ورامین، به تبیین مشکلات این تیم پرداخت.