شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#ایتالیا#سال گذشته

فدراسیون فوتبال ایتالیا باز هم لوگوی خود را تغییر داد + عکس


فدراسیون فوتبال ایتالیا باز هم لوگوی خود را تغییر داد + عکس

فدراسیون فوتبال ایتالیا برای دومین بار طی ۴ سال گذشته لوگوی خود را تغییر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تنوع‌طلبی سران فوتبال ایتالیا در خصوص لوگوی فدراسیون فوتبال این کشور ادامه دارد و صبر و حوصله آنها برای دیدن یک لوگوی تکراری روی پیراهن ملی‌پوشان این کشور از 10 سال به 4 سال کاهش پیدا کرده است.

نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا که کمتر از 4 سال پیش از لوگوی «اسکودتو»گونه خود رونمایی کرده بود، حالا لوگویی جدید را انتخاب کرده که شکل و شمایل آن کاملاً متفاوت با نمادهای قبلی این سازمان است. این لوگو طراحی شده شرکت «ایتالیا ایندپندنت» است که لاپو الکان رئیس هلدینگ اکسور (مالک باشگاه یوونتوس) هم هست.

تغییر لوگوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به درخواست رئیس این سازمان گابریله گراوینا صورت گرفت، کسی که می‌خواست با لوگوی جدید، نمادی برای آغاز فرآیند نوآوری و تحول فوتبال ایتالیا باشد.

البته قبل از ایتالیایی‌ها، فدراسیون‌های فوتبال بلژیک، آلمان و اسپانیا نیز تغییراتی در لوگوهای خود ایجاد کرده بودند.

لوگوی جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا دارای پس زمینه آبی به رنگ پیراهن تیم ملی فوتبال این کشور و سه رنگ پرچم کشور ایتالیا (سبز، سفید و قرمز) در یک دایره سفیدرنگ است که بالای آن 4 ستاره به تعداد قهرمانی‌های آتزوری در جام جهانی نقش بسته است. در مرکز این لوگو هم چهار حرف لاتین، FIGC به عنوان نماد اختصاری فدارسیون فوتبال ایتالیا قرار گرفته است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا ,

انتهای پیام/