شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه گذاری#چین

سرمایه گذاری شرکت های نفتی آمریکایی در فناوری بلاک‌ چین

شرکت‌های نفتی آمریکایی در حال سرمایه‌گذاری در حال سرمایه‌گذاری در فناوری بلاک‌چین برای مدرنیزه کردن سیستم‌ها و فعالیت‌های خود هستند.

به گزارش اویل پرایس، شرکت‌های نفتی آمریکا برای بهبود ترازنامه خود به سمت استفاده از فناوری بلاک‌چین و همکاری با استارتاپ‌های دیجیتال روی آورده‌اند؛ در واقع آنها می‌خواهند، از این طریق بهره‌وری فعالیت‌های خود را بالا ببرند و از سوی دیگر شفافیت را افزایش داده و بهره‌وری عملیاتی را هم در کنار امنیت بهبود بخشند. در واقع ورود این فناوری جدید در حال تبدیل شدن به یک امر متداول در میان شرکت‌های نفتی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، نخستین‌بار در سال 2019 بود که شرکت‌های آمریکا به فناوری بلاک‌چین ورود کردند و از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شورون، کونوکوفیلیپس و اکواینور، ربکا هافمن، دبیر نخستین کنسرسیوم بلاک‌چین در آمریکا می‌گوید فناوری بلاک‌چین در حال عمل کردن شبیه یک کاتالیست برای تغییر نحوه فعالیت‌های اقتصادی ما است.

در واقع شرکت‌های نفتی تلاش می‌کنند تا در پس رفتن به سمت فناوری بلاک‌چین که اصلی‌ترین بستر مرتبط با موضوع ارزهای دیجیتال است تا آنجا که می‌توانند فعالیت‌های خود را مدرنیزه کنند.