شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#بورس#سهام عدالت

آخرین خبر از قیمت سکه, بورس ، سهام عدالت و کرونا در ایران

کدخبر: 445192
اقتصاد نیوز : اخبار ارزش سهام عدالت و بورس از موضات مهمی هستند که مردم هر روز آن را پیگیری می کنند. قیمت سکه هم امروز تحت تاثیر قیمت دلار افزایش را تجربه کرد.

به گزارش اقتصادنیوز ، بورس یکی از گزینه های سرمایه گذاری در بلند مدت است. طرفداران آن هر روز پیگیر ارزش سهام خود هستند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز 8000 واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و 484  هزار واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد 2900 واحدی به 425 هزار و 546 واحد رسید. شاخص فرابورس نیز سبزپوش شد و  21 هزار و 371 واحد را ثبت کرد.نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیشترین اثر مثبت را بر  شاخص بورس داشتند. ومعادن، فولاد و کالا سه نمادی بودند که مانع از رشد بیشتر شاخص بورسشدند.ارزش معاملات بورس امروز به بیش از 5 هزار میلیارد تومان رسید و ارزش معاملات فرابورس نیز  38 هزار میلیارد تومان بود.

 ارزش سهام عدالت 12 مهر  1400

امروز  همچنین با رشد شاخص کل بورس، ارزش سهام عدالت هم بالا رفت.بر این اساس، قیمت سهام عدالت 532 هزار تومانی حدود 140 هزار تومان رشد کرد و به بیش از 13 میلیون و 640 هزار تومان رسید. ارزش 60 درصد آزادشده این سبد سهام نیز به حدود 8 میلیون و 180 هزار تومان افزایش یافت.ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی هم بیش از 260 هزار تومان رشد کرد و به حدود 25 میلیون و 650 هزار تومان رسید. ارزش 60 درصد سهام یک میلیون تومانی در محدود 15 میلیون و 390 هزار تومان قرار دارد.

آخرین آمار کرونا در ایران

براساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۶۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۱۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۷۳۵ نفر رسید.متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۳۴۷ نفر رسید

قیمت سکه مرز 12 میلیون تومان را پس گرفت

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰  همراه با رشد قیمت دلار، افزایش یافت .این‌فلز گران بهای داخلی توانست دوباره بالای مرز 12 میلیون تومان قرار گیرد. قیمت سکه عصر روز گذشته روی 11 میلیون و 995 هزار تومان قرار داشت. در شروع کار امروز قیمت سکه تحت تاثیر عملکرد منفی طلا قدری  افت کرد و روی 11 میلیون و 975 هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه در ادامه تحت تاثیر رشد قیمت دلار افزایش یافت و در نهایت روی 12 میلیون و 5 هزار تومان ایستاد.