شهر خبر

اعطای نشان "فداکاری" به مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا از سوی فرمانده کل ارتش


اعطای نشان "فداکاری" به مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا از سوی فرمانده کل ارتش

نشان "فداکاری" مصوب فرماندهی معظم کل قوا از سوی فرمانده کل ارتش به سرهنگ رحمانی مدیر طرح‌های محرومیت‌‌زدایی نیروی زمینی ارتش اعطا شد.

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، نشان فداکاری مصوب فرماندهی معظم کل قوا از سوی امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به سرهنگ خلبان «ولی رحمانی» فرمانده دانشکده هوانیروز و مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش اعطا شد.

سرهنگ رحمانی در حاشیه دریافت این نشان اظهار داشت: جان و دلم را در اطاعت از سلسله مراتب فرماندهی در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیز در خدمت به مردم وقف کرده‌ام و هر اقدامی انجام شده، انجامِ وظیفه سربازی بوده است.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا اهدای جان در دفاع از مردم و خدمت به مردم تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را افتخار سربازی خود دانست.

بنابراین گزارش، فرمانده کل ارتش که به همراهی امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش به‌منظور بازدید از توان رزمی یگان‌های ارتش به سیستان و بلوچستان سفر کرده است، در شهرستان «خاش» نشان فداکاری را به سرهنگ رحمانی اعطا کرد.

مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نزاجا به‌منظور خدمت به مردم سیستان و بلوچستان در خاش حضور داشت.

انتهای پیام/