شهر خبر

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در تعطیلات پایان هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترددی در جاده‌ها به ویژه شمال کشور را در تعطیلات آخر هفته جاری تشریح کرد.

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای در تعطیلات پایان هفته

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: محدودیت های اعلامی تردد بر مبنای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در ورود و خروج به/ از شهرهای گروه قرمز و نارنجی کماکان ادامه دارد.

او افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ الی ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در محورهای کرج-چالوس، هراز-فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته شیرانی، تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به محدودیت های محور کرج-چالوس اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع است.

او با اشاره به موج برگشت مسافران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ الی ساعت ۲ روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز همان روز از ساعت ۴ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

شیرانی همچنین با اشاره به محدودیت های ترددی در محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ ممنوع خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳ روز جمعه تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از تهران به آمل ممنوع و از ساعت ۱۵ روزهای مورد نظر تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد بود.

او با اشاره به محدودیت های ترددی در محور فیروزکوه، افزود: تردد تمامی تریلی ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در روز جمعه مورخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ از ساعت ۸ الی ۲۴ از قائمشهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

به گفته شیرانی، در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به محدودیت های ترددی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس اشاره کرد و افزود: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای سه شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع اعلام است.

او در پایان با اشاره به محدودیت های محور آستارا به اردبیل و بالعکس گفت: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۲ مهر ۱۴۰۰ و از ساعت ۸ الی ۲۴ روز سه شنبه و جمعه مورخ ۱۶ و ۱۳ مهر ۱۴۰۰ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی در محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع اعلام شد.

وبگردی