شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

مناجاتی: کسب ۶ امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست/ اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند


مناجاتی: کسب 6 امتیاز مقابل امارات و کره دور از دسترس نیست/ اسکوچیچ به لیگ ایران بیشتر توجه کند

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی با کسب ۶ امتیاز از دو بازی پیش روی خود گام بلندی برای صعود به جام جهانی برخواهد داشت.

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار پنجشنبه شب تیم ملی ایران مقابل امارات اظهار داشت: تیم ملی ما همیشه سرآمد تیم‌های آسیا بوده و هست و اماراتی‌ها هم مثل سال‌های گذشته نیست و فرق کرده است. اماراتی‌ها روی فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و دیگر آن امارات سابق نیستند. با این حال تیم ملی می‌تواند بدون اینکه اذیت شود از این بازی دست پر بیرون بیاید.

وی با اشاره به فهرست تیم ملی و حضور کمرنگ بازیکنان لیگ داخلی، خاطرنشان کرد: در ایران بازیکنان بزرگ و خوب زیادی داریم و چه بهتر بود اسکوچیچ و مربیان تیم ملی، تیم‌های داخلی را بیشتر بررسی می‌کردند. مربیان ایرانی از کلاس بالای برخوردارند و نمی‌دانم چرا اینقدر فوتبال ما باید به مربی خارجی متکی باشد. این مسئله در باشگاه‌ها هم دیده می‌شود و هر مربی همراه خود مربی خارجی می‌آورد! ما مربیان و بازیکنان بزرگی داریم ولی باید به خودباوری بیشتری برسیم. 


پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دیدار هفته آینده تیم ملی با کره جنوبی تصریح کرد: بازی با کره همیشه سخت بوده ولی اگر آمار را درنظر بگیریم تیم ملی نسبت به کره موفق‌تر بوده است.

مناجاتی عنوان کرد: گرفتن 6 امتیاز از این دو بازی دور از دسترس نیست. تیم ملی با برد در این بازی‌ها گام بلندی برای صعود بر می‌دارد. امیدوارم با تلاش و تعصب بازیکنان و مربیان این مهم رخ دهد و تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند.

انتهای پیام/